Gå til innhold

Har dere lov til å ha sexleketøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns deres "bedre halvdel" om sexleketøy som du bruker for deg selv?

Jeg bestilte en gang noe glidemiddel fra nettbutikk, og det fulgte med en liten vibrator. Han ble sååå sur, og den måtte jeg kvitte meg med med en gang.

Han har også tidligere uttrykt at hvis jeg må bruke sånt i stedet for han, så er det ikke noe poeng i å ha et forhold.

Dette er flere år siden, og jeg var ikke særlig sexualisert og veldig usikker på meg selv. Så jeg lystret.

Men nå er det andre tider. Jeg er sikker på meg selv, og småkåt hele tiden ( ;) )

Har tenkt å kjøpe meg noe som jeg både kan bruke alene og sammen med han.

Har dere hatt samme problemet eller???

Anonymous poster hash: e1dad...944

Anonymous poster hash: 7cfe1...b3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri følt savnet og det har ikke vært et tema her, så jeg vet ikke. Trenger du leketøy for å fikse det selv? Jeg tenker at om det plager han, så la det være. Du kan jo spørre hva han syns nå.

Skrevet

Aldri vært borti. Følte han seg truet av en liten vibrator? Jeg har en vibrator som som oftest er med når vi har sex.

Anonymous poster hash: c6a6e...8a8

Skrevet

Jupp, eksen nektet og kastet det i sinne enda det var noe jeg hadde hatt fra før og ikke brukte. Har ikke kjøpt etter det og har ikke behov for det.

Hadde jeg villet ha det så hadde jeg kjøpt det og ikke brydd meg om hva mannen mente

Skrevet

Lov? Kjøper og bruker hva jeg vil. Men skjønner at en mann kan bli gretten hvis han får inntrykk at leketøyet  blir foretrukket.

Skrevet

Ville aldri foretrukket leketøy framfor han, og vil gjerne bruke det sammen også, så det er jo noe jeg må "dunke" inn i hodet på han ;)

Kunne godt tenkt meg det når han er på jobb ( reiser mye ). Klarer meg fint uten hjelpemidler, men vil ha mer!

Kan ikke gjemme heller, da hadde han tatt det helt galt hvis han hadde funnet ut av det! Haha!

Men ja, må være litt usikker på seg selv, men det bør jo ha blitt bedre da lysten min er tilbake.

Hi

Skrevet

hahahaha.. usikker mann du har funnet deg :D

https://www.kondomeriet.no/kategori/vibratoregg/9072816

Den sorte er knall :) OG den kan fint brukes under samleie, slik at også mannen får kjenne virbreringen :)

Anonymous poster hash: 87b99...021

Hm, den skulle jeg ville utforske litt ja! 😛👍

Skrevet

Hahaha! Slik reagerte også min kjære da jeg hadde kjøpt en uskyldig rosa vibrator. Den var jo ikke til meg alene, men til oss begge. Det hjalp lite, og fikk pent beskjed om å kaste den. Dum som jeg var hørte jeg jo på han...

Anonymous poster hash: 7ef37...a11

Skrevet

MEN..... da kan jo du nekte han å bruke høyre hånda?

Det skal jeg gjøre om han klager på noe liknende i fremtiden! :P

Skrevet

Lov??Nå hadde jeg aldri godtatt at en mann dirigerte meg slik, uansett. Her er leketøy i bruk,både alene og når vi har sex. Det er en selvfølge for oss begge.

Jeg hadde ikke orka et forhold der mannen er så usikker på seg selv at en liten vibrator er en trussel.. Men, det er meg!

Skrevet

Jeg trodde at når det kom til "onani" så var det litt privat for en selv alene også hadde man ett annet sex liv når man var med parneren? Vist gubben har problemer med sexleketøy, så burde han egentlig hatt problemer med damas hender også. Men skal det være sånn, så nekt han å ta på tissen sin når han er alene, og det er ihvertfall ikke lov i dusjen en gang!!!!! Mannen min nekter ikke meg, og ikke føler han seg trua av disse elektronik lekene, kan like godt bare kost seg med en mobiltelefon eller støvsugeren. Gir nytelser de også, ikke at jeg har prøvd. Men man kan jo tenke seg til der!

Anonymous poster hash: 7a8e7...dbb

Skrevet

Min x klipte faktisk opp en dildo, og ødela en vibrator. He he.

Anonymous poster hash: 21cf6...be8

Skrevet

Lov?

Det bestemmer ikke han!

Skrevet

Min x klipte faktisk opp en dildo, og ødela en vibrator. He he.

Anonymous poster hash: 21cf6...be8

hahaha!! :D herregud altså...mannfolk! :P

Skrevet

Hos oss har vi ikke noen problemer med slik. For min del har jeg blitt litt mer vill for meg selv etter vi klona kuken hans! OMG den er så mye bedre en en dildo!!

Har en venninne da, som "ikke får lov" å bruke leketøy. Så hun gjør det i smug :å haha

Anonymous poster hash: b98e1...909

Skrevet

Lov...ha. Det bestemmer jeg faktisk selv. Han synes det er pirrende med sexleketøy. Du må friste han. Kanskje kjøpe noe til han også. Dere kan fantasere sammen og sitte sammen og bestille. Da blir det ekstra gøy når pakken kommer ;)

Anonymous poster hash: 1855c...7fd
Skrevet

Ehm... Jeg FIKK en i gave jeg av mannen min :) han tenner på tanken om at jeg tilfredsstiller meg selv når han er borte osv. Skjønner ikke problemet?! Vi bruker den også sammen! Trodde ikke det fantes menn så var så usikre på seg selv alså...

Anonymous poster hash: 15f08...9ac

Skrevet

Er det noe jeg ikke ber om lov til er det bla. Dette....

Gjest Kransekakestanga
Skrevet

Jeg er voksen så ingen trenger å gi meg lov til noe som helst.

Har noe, og det har mannen kjøpt, han er stor fan av å se på og bruke det på meg, noe bruker vi også sammen. Han er mye borte, så da har jeg noe å 'trøste' meg med til han kommer hjem også.  :smilorange:

Skrevet

Haha, han kunne prøvd å nekta meg!!

Heldigvis er han mann nok til å ikke føle seg trua av døde ting. Det meste i leketøys samlingen har han skaffet til veie.

Skrevet

Har lov, og har noen liggende i nattbordskuffen. Tror han liker tanken på at jeg kanskje bruker dem, men det er relativt sjeldent. Bruker ikke slikt sammen hvertfall.

Anonymous poster hash: bd729...549

Skrevet

Vi har sikkert en søppelsekk full av leketøy til oss begge :D koselig alene, best sammen!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...