Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Er det romantisk? Har så lyst å "gi noe tilbake" på en måte. Han skal jo holde tale men jeg blir så ukomfortabel når jeg skal snakke foran store forsamlinger. Tanken slo meg at jeg kunne spille og synge en sang vi begge to er veldig glad i? Syns du det er kleint eller koselig? Anonymous poster hash: a6bea...234
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 Koselig Anonymous poster hash: c23ca...bcc
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #3 Skrevet 16. november 2013 Koselig hvis bruden kan synge. Kleint hvis bruden ikke kan synge. Anonymous poster hash: c5978...0d2
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 Kleint. Anonymous poster hash: 5c061...a8c
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #5 Skrevet 16. november 2013 Jeg sang i eget bryllup, med en som spilte gitar til! Fikk utelukkende positive kommentarer, og fikk inntrykk av at de fleste følte det var ganske forventet, da jeg har mange sangoppdrag i bryllup generelt. Er du flink, og hører det fra andre i tillegg? Go for it Anonymous poster hash: 24a10...fd9
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #6 Skrevet 16. november 2013 Høres helt fantastisk ut. Digger det. Anonymous poster hash: 3ac92...0ca
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #7 Skrevet 16. november 2013 Nei det høres grusomt klient. Alle kommer til å synes det er flaut og ville rømme lokaler, jeg lover deg Anonymous poster hash: 1d3fa...055
*Miss Marple* Skrevet 16. november 2013 #8 Skrevet 16. november 2013 Nei det høres grusomt klient. Alle kommer til å synes det er flaut og ville rømme lokaler, jeg lover deg Anonymous poster hash: 1d3fa...055 Er du den samme som svarer surt i alle trådene, eller finnes det flere av dere (faktisk lite trolig)? Om bruden kan synge er det veldig koselig og romantisk, men om det er surt og lite pent kan de bli litt kleint. Det vurderer du nok best selv - eller spør noen som du vet er ærlig med deg
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #9 Skrevet 16. november 2013 Nei det høres grusomt klient. Alle kommer til å synes det er flaut og ville rømme lokaler, jeg lover deg Anonymous poster hash: 1d3fa...055 Er du den samme som svarer surt i alle trådene, eller finnes det flere av dere (faktisk lite trolig)? Om bruden kan synge er det veldig koselig og romantisk, men om det er surt og lite pent kan de bli litt kleint. Det vurderer du nok best selv - eller spør noen som du vet er ærlig med deg Nei jeg er ganske positiv, men nå måtte jeg bare være ærlig. Det er klient uansett om hun synger fint eller ikke. Anonymous poster hash: 1d3fa...055
*Miss Marple* Skrevet 16. november 2013 #10 Skrevet 16. november 2013 Nei det høres grusomt klient. Alle kommer til å synes det er flaut og ville rømme lokaler, jeg lover deg Anonymous poster hash: 1d3fa...055 Er du den samme som svarer surt i alle trådene, eller finnes det flere av dere (faktisk lite trolig)? Om bruden kan synge er det veldig koselig og romantisk, men om det er surt og lite pent kan de bli litt kleint. Det vurderer du nok best selv - eller spør noen som du vet er ærlig med deg Nei jeg er ganske positiv, men nå måtte jeg bare være ærlig. Det er klient uansett om hun synger fint eller ikke. Anonymous poster hash: 1d3fa...055 Hva betyr egentlig klient? Så om Sissel Kyrkjebø hadde sunget i sitt bryllup hadde det vært flaut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå