Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Skulle klippe meg sånn som på bildet. (Om jeg klarte å legge det ved) Men ser ut som en lampeskjerm på huet!! Helt forferdelig! Men er kanske sånn det blir om man går til såkalte billigfrisører? Hun klipte det alt for kort og det er ujevnt. Samboeren lurte på om det skulle være sånn! Klage blir ikke aktuelt. Betalte 199 kr Men er det håp at få rettet på det? Er det noe en dyktig frisør kan gjøre for at håret svinger mere inn liksom? Håret rekker meg akkurat til kjeven. Ser ut som en kjegle! Jeg har litt krøller egentlig, men retter det ut. Svarte altså!! Vi skal ha dåp til helgen også :-( Tenkte jeg skulle være litt fin på håret for en gangs skyld. Men der tok jeg feil. Anonymous poster hash: 74640...14f
Gjest Julia1984 Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 Selvfølgelig kan du klage!!! Du går tilbake på mandag og krever at de retter opp!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #3 Skrevet 16. november 2013 Huff, syns rett og slett synd på deg. Hadde noe lignende hårkrise sist mnd. Var helt forferdelig, enda jeg ikke skulle noe spesielt i tiden etter. Er vel alltid en frisør som kan fikse på katastrofen. Jeg lærte ihvertfall greit at det er bedre å betale litt mer, og se litt ok ut ihvertfall.. :S Anonymous poster hash: 80006...a1f
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 Det går jo innover når det er stylet da, ikke ellers. Det gjelder henne på bildet også. For å få det sånn må du bruke rundbørste og hårføner Anonymous poster hash: 47459...fa4
SophiesMum<3 Skrevet 16. november 2013 #5 Skrevet 16. november 2013 Du ringer til frisøren på mandag, og forklarer at du ikke er fornøyd. Frisører opererer stort sett med ei reklamasjonstid på en uke. Det er lov å klage, selv om det ikke føles noe gøy ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #6 Skrevet 16. november 2013 Wow, akkurat det bildet viste jeg til min frisør! Hehe! Men jeg var heldig og ble fornøyd! Klag klag klag!!! Anonymous poster hash: c93ad...63c
klg,2 boys now:) Skrevet 16. november 2013 #7 Skrevet 16. november 2013 Hår på bildet er fønet og rette ut.hun har i tillegg veldig tynt hår.regner med siden du har krøller har du kansje natrurlig volum.frisyren der krever arbeid! Men skjevt skal ikke håret være da.men til 199 er d kansje en helt fersk lærling?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #8 Skrevet 16. november 2013 Den dama får ikke røre håret mitt igjen! Og orker ikke ta noen diskusjon. Er sånn dropp inn salong. Burde ha forstått at det ikke ble bra Jeg har stylet håret. Men det hjelper fint lite. Har hatt samme frisyre en gang før. Men da var jeg hos Edmunds. Og da var det som så bildet uten for mye dikkedarer. Håret la seg mer eller mindre sånn selv. Den dama viste hva hun drev med. Men dumme meg trodde jeg kunne få samme frisyre for en billigere peng. Aldri igjen skal jeg tenke på penger når jeg skal klippe meg. Men tror hun bare klipte rett over. Litt vanskelig å se med alt det andre håret hengendes i ansiktet. Hi Anonymous poster hash: 74640...14f
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #9 Skrevet 16. november 2013 Ja, den frisøren hørtes skremmende billig ut. Men du kan ha en helt annen frisyre i dåpen, du kan ta i gele og Moroccan oil, og ha alt tilbakestrøket. Må vel ha hjelp av noen klemmer, siden håret har blitt så kort. Kan bli ekstra fint med noen accessories, eller til og med en liten hatt. Men er for sent å kjøpe det nå, dersom dåpen er i morgen. Hvis dåpen er om ei uke, har du mulighet til å kjøpe en hair extension du kan feste på. Anonymous poster hash: c4774...761
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #10 Skrevet 16. november 2013 Hvorfor går folk til slike billig frisører? Dere forstår vel selv at de neppe kan drive lovlig med en så liten pris for behandlingen?!? Ingen faglært frisør tar 199 for et klipp, det er jo ikke en dritt igjen etter alle avgifter som skal til staten og arbgiver. Sååå... *rister på hodet* Som med alt annet så får man det man betaler for! Iallefall, stikk innom en normal frisørsalong, ta med deg bildet og forklar hva du ønsker. De kan nok rette det litt opp men kanskje ikke få akkurat frisyren på bildet. Håper det ordner seg for deg og at flere tenker.seg om før de går til den type frisørsalonger Anonymous poster hash: e6126...08d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå