Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Jeg elsker han mer enn alt. Vi har 3 barn sammen. Vi har hatt våre problemer med økonomi (fordi han har løyet og rotet det til), han har hatt mange småløgner, og nå var det siste at han fikk et forhold til en annen dame, de har holdt på i 2 måneder. Jeg har lest meldinger han har sendt henne. Der hvor han skriver at han elsker henne, og at det var slutt mellom oss, lenge før det faktisk ble slutt. Vi har nå solgt huset og flyttet fra hverandre. Han har nå gjort det slutt med denne nye damen, men hun er gravid og venter et barn sammen med han. Han sier at han vil ha meg tilbake, han angrer og lover gull og grønne skoger. Jeg vet ikke om jeg klarer å tro på han igjen. Men jeg elsker han så ekstremt mye. Ville du ha tatt sjansen? Anonymous poster hash: 0f3b7...26d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 I teorien nei. Nei vet hvor "lett" det er å følge hjertet. Men tror du vil få et bedre liv uten han. Anonymous poster hash: 051bc...7cc
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #3 Skrevet 16. november 2013 Første svaret er nei, men vanskelig og sette seg inni... Gjør det ikke akkurat bedre at den nye er gravid heller da... Så skjønner deg om du vil ha han igjen, men skjønner deg enda bedre om ikke lykke til med valget Anonymous poster hash: 4535d...827
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 Det er fryktelig vanskelig. Vi har hatt 5 år sammen hvor det har vært mye løgner og tull, utroskap og dritt. Men jeg elsker han, jeg savner det vi hadde på de gode dagene. Men han fridde til denne nye damen for bare en snau uke siden, men de har hatt sine problemer de også, så de har gått hvert til sitt. Anonymous poster hash: 0f3b7...26d
Sommerfeeling Skrevet 16. november 2013 #5 Skrevet 16. november 2013 De fem årene sier mye mer enn de to månedene. Jeg hadde holdt meg langt unna.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #6 Skrevet 16. november 2013 Hva mener du med at de 5 årene betyr mer enn de 2 månedene? I mitt hodet betyr det da at jeg burde gå tilbake til han. Hele familien min er i mot han nå, og jeg ser ikke for meg en enkel vei mot målet om jeg velger å dra tilbake. Anonymous poster hash: 0f3b7...26d
mamma_bergen Skrevet 16. november 2013 #7 Skrevet 16. november 2013 Det er fryktelig vanskelig. Vi har hatt 5 år sammen hvor det har vært mye løgner og tull, utroskap og dritt. Men jeg elsker han, jeg savner det vi hadde på de gode dagene. Men han fridde til denne nye damen for bare en snau uke siden, men de har hatt sine problemer de også, så de har gått hvert til sitt. Anonymous poster hash: 0f3b7...26d Vet du, jeg tror du får det bedre uten denne mannen! Jeg hadde aldri klart å stole på han..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #8 Skrevet 16. november 2013 Les det du har skrevet en gang til å tenk om du ville anbefalt en venninne om hva hun skulle gjøre. Det er alltid vanskelig når hjertet bare skriker, men noen ganger må man være streng med seg selv selv om det er grusomt når det står på. Anonymous poster hash: e3fc1...9db
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #9 Skrevet 16. november 2013 Jeg elsker han mer enn alt. Vi har 3 barn sammen. Vi har hatt våre problemer med økonomi (fordi han har løyet og rotet det til), han har hatt mange småløgner, og nå var det siste at han fikk et forhold til en annen dame, de har holdt på i 2 måneder. Jeg har lest meldinger han har sendt henne. Der hvor han skriver at han elsker henne, og at det var slutt mellom oss, lenge før det faktisk ble slutt. Vi har nå solgt huset og flyttet fra hverandre. Han har nå gjort det slutt med denne nye damen, men hun er gravid og venter et barn sammen med han. Han sier at han vil ha meg tilbake, han angrer og lover gull og grønne skoger. Jeg vet ikke om jeg klarer å tro på han igjen. Men jeg elsker han så ekstremt mye. Ville du ha tatt sjansen? Anonymous poster hash: 0f3b7...26d Nei, aldri! Anonymous poster hash: 33c23...659
Silverfox Skrevet 16. november 2013 #10 Skrevet 16. november 2013 Jeg kan nesten garantere, med så stor sikkerhet at jeg er villig til å vedde et større beløp på det, at mannen aldri kommer til å forandres seg.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #11 Skrevet 16. november 2013 Hva mener du med at de 5 årene betyr mer enn de 2 månedene? I mitt hodet betyr det da at jeg burde gå tilbake til han. Hele familien min er i mot han nå, og jeg ser ikke for meg en enkel vei mot målet om jeg velger å dra tilbake. Anonymous poster hash: 0f3b7...26d Det er vanskelig å forandre en oppførsel som har vart i fem år. Det å ha et forhold på si i to måneder kan i beste fall føre til at dere finner tilbake til hverandre. Jeg synes begge deler sier løp og hold deg langt unna. Anonymous poster hash: 97d9c...d79
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #12 Skrevet 16. november 2013 Jeg ville holdt meg unna. Høres ut som han ikke klarer å være alene. Han fridde til hun andre for en uke siden og nå vil han plutselig tilbake til deg. Høres ikke mye seriøs ut. Anonymous poster hash: c176f...0fe
Siamese Hellhound Skrevet 16. november 2013 #13 Skrevet 16. november 2013 Nei. Det går en stund, og så sklir det ut igjen. Har bare dårlig erfaringer med å gå tilbake til ekser, og de var ikke utro en gang...
Kanutten83 Skrevet 16. november 2013 #14 Skrevet 16. november 2013 Det hadde kanskje vært vanskelig, men nei, jeg hadde ikke gjort det. Uansett hvor høyt jeg hadde elsket mannen, jeg har altfor mye selvrespekt til å leve sammen en slik mannen. 5 år med slik oppførsel sier meg at han ikke kommer til å forandre seg dessverre...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #15 Skrevet 16. november 2013 Jeg kunne kanskje tilgitt utroskap, til og med hvis den andre ble gravid. Men: (og det er et stort men!) Han høres ikke ut som om han er til å stole på i det hele tatt og høres veldig impulsstyrt ut i og med at han har en fem års historie med løgner bak seg. Basert på det lille du forteller her, ville jeg ikke tatt ham tilbake. Les selv: Han fridde til den andre damen for en uke siden og nå angrer han seg?! Høres ikke veldig stabil ut og hvem vet hva som skjer neste uke igjen... Anonymous poster hash: 85b12...18f
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #18 Skrevet 16. november 2013 Nei, vist han tar så lett på det dere hadde sammen: etter to mnd bestemmer seg , og fridde til ny dame. Så ville jeg ikke ha tatt han tilbake med det samme. Jeg trur at litt avstand fra situasjonen vll være det beste for deg nå. Du må kjenne etter om du vil greie å tilgi han og hver gang han skal ha barnet på besøk vil du alltid bli påminnet på hva han gjorde, vil du greie det? Den oppførselen hans får meg til å tru at han kan være utro igjen. Anonymous poster hash: b7913...cac
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #19 Skrevet 16. november 2013 Nei så "dum" håper jeg aldri jeg hadde vært Anonymous poster hash: 147bf...7a1
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #20 Skrevet 16. november 2013 Nei. Kunne muligens tilgitt utroskap, men at han venter barn med en annen dame hadde jeg ikke taklet. Anonymous poster hash: 34465...6cf
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #21 Skrevet 16. november 2013 Absolutt ikke! For en ubesluttsom mann. Fra den ene til den andre... Er du sikker på at det i det hele tatt er slutt mellom de? En ting er å tilgi utroskap for og så ta han tilbake. Det blir nok verre med et barn til i bildet. Hvis dere allerede slet med økonomien så blir det ikke lettere med et barnebidrag ekstra. Hvis hun dumpa han så vil han vel bare ha deg for å slippe unna alle barnebidragene. For en stusselig mann. Anonymous poster hash: 80261...d17
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #22 Skrevet 16. november 2013 Vet det er vanskelig å være fornuftig her og ikke ta ham tilbake,men du vet like godt som "oss andre" at det er det du BØR gjøre. Du vil ha det mye bedre uten denne mannen og alle hans svik hengende over deg. Han fridde til en annen dame for en uke siden og nå vil han ha tilbake deg? Surrekopp! Hva tror du vil forandre seg med et sånt personlighetstrekk om dere blir sammen igjen? I tillegg til å måtte hanskes med problemene dere imellom og bygge opp tilliten til han igjen,vil du bli stadig påminnet om hans sidesprang da han nå venter et barn med en annen kvinne og det barnet vil jo ha kontakt med pappaen sin vil jeg tro? nei,jeg hadde a-l-d-r-i stolt på denne mannen igjen- og mitt tips til deg er ikke du heller bør gjøre det. Lykke til i valget ditt- hør på fornuften og ikke hjertet i denne sammenhengen- for din egen skyld. Kjærlighetssorgen vil gå over en vakker dag og DA vettu- da kan du finne deg en søt og god type som ikke lurer deg med altingen. Anonymous poster hash: 309e2...611
klishe89 Skrevet 16. november 2013 #23 Skrevet 16. november 2013 Nei nei nei! Aldri noensinne ever! For en sopp. Du har det mye bedre uten han og barna og. Han fant nok bare ut at gresset ikke var grønnere på den andre siden. Det er en felle han fort kan gå i igjen.
FrkKværner Skrevet 16. november 2013 #24 Skrevet 16. november 2013 Nei jeg håper virkelig ikke at jeg ville gått tilbake til en slik mann. Jeg syntes du fortjener bedre. Han har gått bak din rygg, servert deg mange løgner og nå er hans elskerinne gravid. Vil du noensinne kunne stole på han igjen? Kan du sende han på guttetur uten å lure på om han er hos en annen dame? Sannsynligvis ikke tror jeg. Denne mannen vil nok gi deg mer tårer og bekymring på langsiktig, enn kjærligheten, tillit og stabilitet. Jeg håper du klarer å følge hodet ikke hjertet i denne situasjonen. Jeg håper du kan se at denne mannen ikke fortjener deg. Du må ta kontroll over livet ditt, ikke la denne mannen få såre deg gang på gang uten at det blir konsekvenser. Han har sviktet deg på det groveste, å en gang må det bli slutt. Du må sette ned foten. Du vil komme deg over han, selv om det river i hjertet ditt i starten. Men det vil bli bedre Klem til deg
Trultemor85 Skrevet 16. november 2013 #25 Skrevet 16. november 2013 Aldri gått tilbake til han nei.. Og at de også skal ha barn sammen gjør at de alltid må ha kontakt og at du kanskje aldri vil glemme . Og hvis dere har flyttet og solgt hus, ville jeg ikke blitt sammen med han igjen. Tenk på barna også stakkars. Men er jo opp til deg. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå