Gå til innhold

Elektrisk babyhuske/gynge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som bruker elektrisk babyhuske her?

Jeg har kjøpt en i går fra Graco, som heter lovin hug (eller noe sånt). Er fornøyd så lenge, men litt skuffet da jeg merket at motoren bråker litt  <_< .

Hvordan er det med deres da? Bråker stolen deres også?

Og batteriene, hvor lenge varer de sånn ca. ?

Takk  :wink:

Anonymous poster hash: c9692...89a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke mye lyd på våres. Og den ble mye brukt, bytta batteri en gang...

Anonymous poster hash: 82f30...5e3

Skrevet

Hum...godt å høre. Da bør jeg kanskje klage for å få en ny motor og se om den nye bråker mindre.

For ellers er jeg fornøyd. Babyen elsket å sitte der. Sov nesten med engang og jeg fikk til å vaske klær og ordnet litt i huset (endelig).  :Nikke:

Skrevet

Hum...godt å høre. Da bør jeg kanskje klage for å få en ny motor og se om den nye bråker mindre.  For ellers er jeg fornøyd. Babyen elsket å sitte der. Sov nesten med engang og jeg fikk til å vaske klær og ordnet litt i huset (endelig).  :Nikke:Anonymous poster hash: c9692...89a

Men er litt usikker på om det er samme merke som deg... Kjøpte den i barnebutikken i Sverige.

Skrevet

Hum...godt å høre. Da bør jeg kanskje klage for å få en ny motor og se om den nye bråker mindre.  For ellers er jeg fornøyd. Babyen elsket å sitte der. Sov nesten med engang og jeg fikk til å vaske klær og ordnet litt i huset (endelig).  :Nikke:Anonymous poster hash: c9692...89a

Men er litt usikker på om det er samme merke som deg... Kjøpte den i barnebutikken i Sverige.

Ok.. jaja, vi får se om andre her har den samme stolen og kan dele erfaring. Tror jeg skal klage uansett å se hva de sier. Jeg kjøpte på lekmer nettbutikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...