Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Personlig vet jeg om to FRPere som har meldt seg ut av partiet i protest mot regjeringen. Begge er allerede alvorlig personlig skuffet over partiet sitt i regjering. Ene skrev et langt debattinnlegg i lokalavisen for å forklare sitt standpunkt, den andre vil ikke kommentere. Jeg kan ikke la være å godte meg Håper bare den borgerlige regjeringen ikke greier å fucke opp for mye i regjeringsperioden. Jeg gir dem ett år før dem blir uenig Anonymous poster hash: f9061...e09
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 Ja, vet om ei. Har ikke kontakt med henne lenger, men vi er fb-venner. "Så synd at Frp, som tidigere var et parti for alle (Yeah right), gjør dette mot oss bla bla bla". Hi hi hi Godter meg! Anonymous poster hash: 51592...47e
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #3 Skrevet 16. november 2013 Ja, kjenner en som ble overrasket over "fordelingspolitikken". Tipper han stemmer noe annet neste gang Anonymous poster hash: 7dd21...0b5
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 De fleste jeg kjenner som har stemt FrP er skuffet. De fleste av dem er trygded, har lav inntekt eller er alenemødre. Jaja, kanskje de lærer seg å lese til neste valg så de vet hva de stemmer på...... Anonymous poster hash: 2d151...f10
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #5 Skrevet 16. november 2013 Jeg stemte FrP og er langt i fra skuffet . Er strålende fornøyd med at vi har borgerlig regjering og at Jens endelig må mele sin egen kake fra andre hold enn som statsminister . Anonymous poster hash: df2e1...968
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #6 Skrevet 16. november 2013 Synes det har vært overraskende stille fra den fronten i det siste. Anonymous poster hash: c88fd...333
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #7 Skrevet 16. november 2013 Skatteklasse 2 blir værende. De har vært med på å øke penger til vei, selv om de har måttet bite i det sure eplet når det kommer til bompenger. Husk det at den rødgrønne lovet ekstremt mye(som jeg husker fra 8 år siden), og lite har skjedd. Er Jens så sjarmerende, at dere glemmer hva han faktsk har sagt og lovet? Fatter det ikke, for han er jo bare en brannslukker, uten evne til å tenke litt utenfor boksen. Kan være vi nå har fått en regjering som faktisk kan snu dette, og drive med produktivitet i stedet for kun brannslukning. Joda, Ap er nok trygt, men det vil styre Norge inn i fattigdom den dagen oljepengene er oppbrukt, enten pga dårlig avkastning(som i våpenproduksjon osv) eller at tønnene er tomme før Ap har klart sitt. Rødgrønne har styrt i 8 år.... Hvorfor har vi fortsatt oljeproduksjon? Og for å ta det med(som arbeidsgiver), så trenger bedrifter bedre vilkår. Nettopp for å holde ansatte, og dermed Norge, igang......... Det handler ikke om rik eller rikest. Det handler om at de med penger faktisk skaper arbeidsplasser. Noe det ser ut til at Norge trenger etterhvert. hehehehe.. slapp av, og bare håp at de blå kan klare å rydde opp etter de rødgrønne. Anonymous poster hash: d59be...c54
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #8 Skrevet 16. november 2013 Ja, MANGE! Jeg er 100% sikker på at det er derfor Per Sandberg ikke ville mer også. Jeg gir de også maks 1 år. Håper de rødgrønne ikke får altfor mye blåblå rot å rydde opp i.. Anonymous poster hash: e18dc...796
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #9 Skrevet 16. november 2013 Jeg er strålende fornøyd :-) og det er de rundt meg også, så nei. Anonymous poster hash: a8869...6e5
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #10 Skrevet 16. november 2013 Jeg er ikke skuffet, regner med ting tar litt tid Nesten alle mine venner stemmer FrP eller høyre. Vet ikke om noen som er misfornøyd. Anonymous poster hash: ed062...fc1
Kathrine. Skrevet 16. november 2013 #11 Skrevet 16. november 2013 Skjønner ikkje kva de blåblå gjør som er så avskrekkende for dere røde. Synes de kjem med mye fornuftig eg.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #13 Skrevet 16. november 2013 Jeg er fornøyd og de jeg kjenner er fornøyd. Dere som godter dere virker ikke akkurat som veldig sympatiske mennesker Anonymous poster hash: a67ca...828
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå