Gå til innhold

Noen med liknende problem - hormonspiral

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt hormonspiral i snart halvannet år. De siste seks månedene har jeg hatt menstruasjon annenhver uke!! Og blødningene er svært kraftige, føler noen ganger at det bare renner ut av meg hele tiden. Noen som har opplevd lignende med hormonspiral?

Ble det i såfall til at dere fikk den fjernet?

Anonymous poster hash: 24e46...bd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt hormonspiral i 4 år. Ikke hatt mensen siden jeg satt den inn. Trodde det var vanlig at mensen forsvant med spiral jeg:-) Hadde sjekket med legen.

Skrevet

Takk for svar 😊 Ja, jeg og trodde mensen skulle forsvinne. Det gjorde den forsåvidt de første månedene, nesten et år. Men nå har den kommet tilbake. Og det dobbelt opp. Annenhver uke og i store mengder 😩

Anonymous poster hash: 24e46...bd4

Skrevet

Jeg hadde småblødninger i 9mnd sammenhengende. Så ikke noe mer hormoner på meg!!

Skrevet

Jeg begynte for 2 år siden. Litt uregelmessige småblødninger i begynnelse, men etter en 2-3 mnd har den vært borte, håper den holder seg slik til jeg slutter på den i det minste :P

Anonymous poster hash: dfd89...dfe
Skrevet

Ja hadde det samme problemet men først etter noen år. Da hadde jeg mensen mellom 15 og 25 dager i strekk, og var kun en uke uten. Tok den ut og byttet til kobberspiral, og det var det jeg satte inn igjen etter fødselen nå også. Har sterkere menssmerter men kun i to dager, ellers har jeg stabil syklus med ca tre uker "av" og 6-7 dager "på".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...