Gå til innhold

Tips til hvordan komme over noe flaut? JEG DØR!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har driti på draget - BIG TIME. Jeg er så flau og skjemmes så masse at det gjør vondt langt inn i hjerterota... Ååååh!

Tips til å legge det bort og gå videre? Blir nesten deppa av det. Så flau er jeg :P

Anonymous poster hash: 24ac8...1e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke gi tips før vi vet hva det dreier seg om! ;)

Skrevet

Jo, noen generelle tips? PLIS. Jeg dør seriøst her snart..
Det er så pinlig at jeg ikke tør skrive det som anonym en gang! :o

FAEN FAEN FAEN! Det har med en mann å gjøre.. Nei, vil ikke si det eller tenke på det. UæææÆ! 

Det er så ille at det ikke er sånn prompeflaut.. 

Skrevet

Hvordan tenke på noe annet? Ingen "get over it" tips? 

Gjest meg&mini
Skrevet

Begynne å le av det kanskje?

Eller bare gi faen. Hvorfor er det flaut, har det noe å si? Tenk litt sånn..

Kanskje det hjelper å fortelle det til oss? ;)

Skrevet

Det hjelper å snakke om det.

Anonymous poster hash: 84576...b58
Skrevet

Jeg vet jeg var plaget av lignende følelse en gang, men nå har jeg glemt hva det gjaldt. Så det er håp! :)

Anonymous poster hash: 83047...a0d

Skrevet

Det er sikkert ikke så flaut som du tror. Skulle ønske du sa hva det var, for da kunne vi gitt konkrete råd.

Tips: gå videre. Ikke tenk på det. Se det morsomme i situasjonen. Gjør mye annet slik at du får det på avstand.

Anonymous poster hash: 8bcd7...7f1

Skrevet

Du kan le av det, eller fortsette å gremmes og ta tiden til hjelp. Jeg gremmes fortsatt av en episode som skjedde for 1,5 år siden så tror jeg vet hvordan du har det....  :sukk:

Skrevet

Jeg selv opplevde engang å holde innlegg på en konferanse og miste skjørtet (hadde gått ned mye i vekt og hadde ikke hatt tid til å kjøpe ny drakt). Ble veeeeeldig flau, men fikk bakt det inn i foredraget mitt slik at det liksom ble en del av det, MEN jeg rødmer fortsatt når jeg tenker på det og det er ti år siden. 

Det du må gjøre er å innse at det flaue har skjedd, og du får ikke gjort noe med det. Prøv å overse følelsen, eller du kan begynne å spøke litt om det for å ufarliggjøre det.

Anonymous poster hash: 40bec...f6c
Skrevet

Du må tenke på at du er kuul siden du bidrar med en,for noen, utrolig god historie. Vær raus nok til å by på deg selv! Men det kommer selvsagt litt an på hva du har gjort. Har du kastet opp i noens mat, er det liksom forbi det å by på seg selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...