Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 .... Er at man ikke alltid kan hente og bringe en tenåring når man har to små som sover og ingen til å passe de.. I kveld som alle andre fredager sendte jeg tenåringen med bussen til ungdomsklubben. Den sluttet klokka 22 i dag og det gikk ikke noen buss hjem. Hun fikk da tilbud om å sitte på med en kompis av meg hjem. Trygg sjåfør og alt det.. Klokken 22.30 er hun fortsatt ikke hjemme og jeg tenker at det tar litt lang tid. Forsøker å ringe kompisen, men han svarte ikke. Så ringer tenåringen. De kommer litt senere. Ok, sier jeg og spør om det tok litt lenger tid i dag. Neida sier hun, men xxx har kjørt på et rådyr. Okei, men da kommer han bare litt senere og henter dere sier jeg. Etter litt prat synes jeg hun virker mer og mer nervøs og hun begynner å skjelve i stemmen og surrer en del.. Så kommer det frem at hun satt i bilen da krasjen skjedde. Hun og datteren til xxx var med begge to. Mer og mer surrer hun og jeg tenker at hun kan være i sjokk eller fått hjernerystelse og bør komme seg til lege. Men her sitter jeg og nærmeste barnevakt er en time unna.. Har sykt vondt i hele meg og er rastløs mens jeg sitter her fullt påkledd og urolig og nervøs og på gråten og venter. En time kan være veldig lang noen ganger... Får håpe å surre her inne får tiden til å gå Har lyst til å skrike høyt eller slenge de to sovende i bilen for å reise, men hun er godt ivaretatt. Dessuten må jeg gi en del medisiner til et av barna om det våkner og må kle på begge og da går jo de siste 30 min fort til det. Anonymous poster hash: 380af...bd8
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Ingen venner du kan høre med da, som kunne sittet hos barna litt? Bor du i Bærum/Asker kan jeg gjerne hjelpe deg i nød Anonymous poster hash: c7927...045
Lillababy Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Klem! Flink du er,blir godt for ho å koma heim til deg no.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Ingen venner du kan høre med da, som kunne sittet hos barna litt? Bor du i Bærum/Asker kan jeg gjerne hjelpe deg i nød Anonymous poster hash: c7927...045 Barnevakten er på vei. Kommer nok straks. Sitter og tripper litt og er nervøs, men har telefonkontakt med henne. Hun husker ikke om hun har slått hodet eller ikke, så får bare ta henne til legen om de ikke kommer hjem før jeg rekker å dra ut. Sjekk hos lege er nok det eneste som roer meg ned uansett.. Bor faktisk 20 min fra Asker, men barnevakt er rett rundt hjørnet. Anonymous poster hash: 380af...bd8
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Godt å høre, ellers skulle jeg ha hjulpet deg vet du Anonymous poster hash: c7927...045
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Godt å høre, ellers skulle jeg ha hjulpet deg vet du Anonymous poster hash: c7927...045 Tuuuusen takk:) men nå er det av gårde med meg. Anonymous poster hash: 380af...bd8
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #8 Skrevet 16. november 2013 Hvordan har det gått??? Anonymous poster hash: 18e2b...525
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #9 Skrevet 16. november 2013 Hvordan har det gått??? Anonymous poster hash: 18e2b...525 Ja, hvordan gikk det? Anonymous poster hash: f7456...5a7
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #10 Skrevet 16. november 2013 Oppdatering: i natt måtte jeg vekke henne hvert 20 min. Liten hjernerystelse, men ikke mer enn det. Men en skjelven tenåring med litt mareritt. Hun har tatt det med ro i dag, men får ikke se tv, data, tlf, så det ble et stort problem. Litt hodepine, men gått veldig bra:) kastet meg over henne og gråt av lykke når jeg ikke så noe blod eller noe. (Rart hva man ser for seg når man er redd for barna). Hun nektet å sove fordi hun er redd for mareritt, så det blir vel største utfordringen i kveld. Kompisen er forferdelig lei seg og føler masse skyld. Forsøker så godt jeg kan å si at dette kunne skjedd alle. Fått sikkert 20 sms i dag hvor han beklager. Stakket. Ikke lett for han heller. Datteren hans har bare hatt mareritt. Ingen skader. Ingen skader på han eller bilen heller. Gikk utrolig bra! HI Anonymous poster hash: 380af...bd8
*Miss Marple* Skrevet 16. november 2013 #11 Skrevet 16. november 2013 Huff for en skummel opplevelse for dere alle! Kjenner på følelsen av å ikke kunne hive seg i bilen pga små barn som sover da jeg er en del alene pga mannens jobb, så der har du min fulle sympati. Godt det ordnet seg og at du fikk hjem jenta di. La henne få snakke og gråte, kanskje hun tilogmed har lyst å sove med mamma en liten stund.
Kliko Skrevet 16. november 2013 #12 Skrevet 16. november 2013 Uff kjenner igjen følelsen!! Godt det gikk bra! Jeg satt hjemme i sju timer når lillesøstra mi var borte, og hele familien ( og ca 150 letemannskap) var ute å lette etter henne. Var helt forferdelig!!! Og sikkert litt samme hjelpesløse følelse du satt med.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #13 Skrevet 16. november 2013 Satser på at hun sovner med meg. Er jo plass til 2 i en dobbeltseng:) er uendelig takknemlig for at alt gikk bra, men har veldig vondt av kompisen da. Må få det inn til han at jeg ikke på noen måte er sint. Anonymous poster hash: 380af...bd8
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #14 Skrevet 16. november 2013 Uff kjenner igjen følelsen!! Godt det gikk bra! Jeg satt hjemme i sju timer når lillesøstra mi var borte, og hele familien ( og ca 150 letemannskap) var ute å lette etter henne. Var helt forferdelig!!! Og sikkert litt samme hjelpesløse følelse du satt med. Guri! Hvordan gikk det?! Nå fikk jeg virkelig vondt i magen. Anonymous poster hash: 380af...bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå