Gå til innhold

Hva betyr det når en mann sier dette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg: Vil du ha barn etterhvert?

Han: Nei, jeg har nok med meg selv og de to barna jeg har... 

???

Betyr det at han liker en annen jente eller at han ikke vil ha barn med meg? 

Vi begge er single! 

Anonymous poster hash: 6dec4...d5c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr nok at han har nok med de to barna han har og at han ikke ønsker seg fler.

Anonymous poster hash: 7f919...f4e

Skrevet

haha what..

Anonymous poster hash: bb135...6b9
Skrevet

Det betyr nok at han har nok med de to barna han har og at han ikke ønsker seg fler.

Anonymous poster hash: 7f919...f4e

Takk! :) 

Skrevet (endret)

Hvordan klare du å tolke dette noe annet,enn at han ikke vil ha flere unger i det hele tatt?

Endret av Gjest
Skrevet

Oi...

Anonymous poster hash: d6ee2...155

Skrevet

Hvorfor i alle dager tolker du det dit at han skulle like en annen?

Han har tydeligvis to barn og syns det holder. Det er da en ærlig sak?

Anonymous poster hash: 9f2ff...dd7

Skrevet

Hvorfor i alle dager tolker du det dit at han skulle like en annen?

Han har tydeligvis to barn og syns det holder. Det er da en ærlig sak?

Anonymous poster hash: 9f2ff...dd7

Er sant det. Jeg vet ikke, bare tenkte det, var litt usikker bare. 

Skrevet

Han sa at han ikke ville utvide det noe mer. Alt dette er nytt for meg, så jeg er ikke så flink til å ta slike ting, desverre. Er en ung jente. 

Skrevet (endret)

Det betyr at han ikke vil ha flere barn OG at han advarer deg om at han er delvis et barn selv ;)

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Det betyr at han ikke vil ha flere barn OG at han advarer deg om at han er delvis et barn selv ;)

Hehehe:P Takk! 

Skrevet

Han sa at han ikke ville utvide det noe mer. Alt dette er nytt for meg, så jeg er ikke så flink til å ta slike ting, desverre. Er en ung jente. 

Utvide eller utdype?

Skrevet

Utvide eller utdype?

Jeg spurte om han ville ha barn etterhvert, å da sa han at han hadde nok med seg selv og barna han hadde, ønsket ikke å utvide det noe mer. 

Men tror ikke jeg skal blande meg for mye med han, med tanke på det han selv har sagt. "Er annen fisk i havet" eller hva det heter. 

Skrevet

Utvide eller utdype?

Jeg spurte om han ville ha barn etterhvert, å da sa han at han hadde nok med seg selv og barna han hadde, ønsket ikke å utvide det noe mer. 

Men tror ikke jeg skal blande meg for mye med han, med tanke på det han selv har sagt. "Er annen fisk i havet" eller hva det heter. 

Hvis han sa at han ikke ønsker å utvide det noe mer (og ikke mente utdype...), så siktet han nok med den kommentaren til deres relasjon ja.... Da vil han ikke la det bli mer enn det er i dag. Dessverre :/.

Skrevet

Han ønsker i hvert fall ikke barn med deg. Om han senere finner en annen dame og får barn med henne er vanskelig å si. Mang en mann har sagt til dama han dater at han ikke vil gifte seg, og vips så gifter han seg med sin neste partner. Eller at han ikke er klar for forhold og så plutselig har han blitt samboer med en annen dame.

Anonymous poster hash: cf212...71a
Skrevet

Utvide eller utdype?

Hvis han sa at han ikke ønsker å utvide det noe mer (og ikke mente utdype...), så siktet han nok med den kommentaren til deres relasjon ja.... Da vil han ikke la det bli mer enn det er i dag. Dessverre :/.

Ok! Men synes det er bedre at han sier det som det er, slik at jeg også vet det. For jeg merker at han er litt mer forsiktig på en måte, og jeg er litt mer på, og da betyr det at han ikke er klar for meg, kanskje jeg er for ung. Men bedre å vite det nå, en å bli dumpet o.l senere, hvis jeg hadde hatt mer følelser. Men er jo litt trist da. Jeg har ingen barn, og jeg vet ikke hvordan det er å være i en slik situasjon når det kommer til kjærlighet, forhold osv når det er barn inni bilde. 

Men tusen takk for svar fra deg og dere andre som har svar! Natta, god helg! :) 

Hjelper å spørre andre som har litt mer erfaring osv. Takk! 

Skrevet

Han har nok med de barna han har og seg selv. Han ønsker ikke flere forpliktelser. Ikke barn og sannsynligvis heller ikke i forhold til deg. Beklager, men det er sånn jeg forstår det. 

Skrevet

Han ønsker i hvert fall ikke barn med deg. Om han senere finner en annen dame og får barn med henne er vanskelig å si. Mang en mann har sagt til dama han dater at han ikke vil gifte seg, og vips så gifter han seg med sin neste partner. Eller at han ikke er klar for forhold og så plutselig har han blitt samboer med en annen dame.

Anonymous poster hash: cf212...71a

Ja, forstår. Men synes det er bra å vite sannheten. Og hvordan andre ser på det. 

Skrevet

???

Vi begge er single! 

Oj. Klarer du deg i dagliglivet?

Skrevet

???

Vi begge er single! 

Oj. Klarer du deg i dagliglivet?

Ja, meget bra! 

Skrevet

Lykke til HI! Håper du finner en det er verd å bruke tiden din på :).

Skrevet

Dump han og vent til en mer seriøs mann dukker opp:)

Bra du vet det allerede nå da så slipper du å bli såret senere:)))

Anonymous poster hash: 800c9...19a
Skrevet

???

Vi begge er single! 

Åssen fikk du inn det at han kanskje liker en annen jente?

Jeg er vanligvis super sjalu og jeg fikk ikke det inntrykket i hele tatt.

Det er vel bare det at han har nok med de 2barna han har, og at han kanskje ikke føler seg klar for ett barn til?

Anonymous poster hash: ac139...828

Skrevet

Om han har en annen også er da helt normalt å lure på en kort stund i en tidlig datingfase.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...