Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Fikk vite det i dag, og ingen av de fortalte meg det selv, ansikt til ansikt... Fikk høre det av en kompis! Dette skjedde på et vorse, like før vi skulle ut på by'n. Jeg hadde allerede satt meg i taxi, og da hadde de vært en tur inne for å "hente" det siste av alkoholen... Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 5ce0b...7a4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Er du sikker på at dette er sant? Anonymous poster hash: 0b201...351
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Er det tilfelle hadde venninnen min neppe vært venninnen min lengre, samme med gubben. Anonymous poster hash: f6b63...b51
ærlig talt Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Hæ? Dette var skikkelig fjortisgreie! Han hadde jeg lett dumpa!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Aller først må du konfrontere kjæresten din med dette! Men kom de to ut etter dere andre da? For hvis hun allerede satt i taxien sammen med dere (f.eks), så var det vel vanskelig å la seg gjøre? Men om du stoler på kilden som fortalte deg det så må du jo ta utgangspunkt i at det stemmer og stille din kjære til veggs. Og hvis det stemmer hadde jeg kutta ut begge to. For makan til respektløshet. Ikke bare sviker de deg, men i tillegg når du er tilstede! Anonymous poster hash: 1a9cd...382
Nettie+jentungen Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Du må jo høre om dette stemmer. Jeg personlig ville kuttet all form for kontakt om det hadde vært sant.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Er du sikker på at dette er sant? Anonymous poster hash: 0b201...351 Ja, det er jeg veldig sikker på. De har rotet sammen tidligere også, men da var ikke jeg og han sammen. Var når vi gikk på vgs. Ingen av de har nevnt noe. Jeg var litt full den dagen der, og det var de også. Men han som fortalte meg det, kjørte den dagen og var edru. Dette skjedde forrige helg. Jeg har ikke hørt noe om det fra noen av de... Anonymous poster hash: 5ce0b...7a4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #8 Skrevet 15. november 2013 Er det tilfelle hadde venninnen min neppe vært venninnen min lengre, samme med gubben. Anonymous poster hash: f6b63...b51 Jeg og henne har kjent hverandre i 5.år og jeg og kjæresten har vært sammen i litt over et år. Virker ikke helt ut som om han er klar for noe forhold da, når han gjør slike ting. Men synes fortsatt det et dårlig gjort av begge to. Anonymous poster hash: 5ce0b...7a4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #9 Skrevet 15. november 2013 Hæ? Dette var skikkelig fjortisgreie! Han hadde jeg lett dumpa! Ja, jeg vet... Fjortissgreier! Anonymous poster hash: 5ce0b...7a4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #10 Skrevet 15. november 2013 Aller først må du konfrontere kjæresten din med dette! Men kom de to ut etter dere andre da? For hvis hun allerede satt i taxien sammen med dere (f.eks), så var det vel vanskelig å la seg gjøre? Men om du stoler på kilden som fortalte deg det så må du jo ta utgangspunkt i at det stemmer og stille din kjære til veggs. Og hvis det stemmer hadde jeg kutta ut begge to. For makan til respektløshet. Ikke bare sviker de deg, men i tillegg når du er tilstede! Anonymous poster hash: 1a9cd...382 Ja, de to var de siste som satte seg i taxi med oss andre. De kom gående med øl i en pose. Han kom gående litt etter henne, men jeg tenkte ikke noe over det der og da. Jeg satt i taxi og de var inne for å "hente".... Jeg vet, jeg er nødt til å gjøre det. Anonymous poster hash: 5ce0b...7a4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #11 Skrevet 15. november 2013 Du må jo høre om dette stemmer. Jeg personlig ville kuttet all form for kontakt om det hadde vært sant. Ja, skal det. Og hvordan kan jeg stole på han etterpå. Jeg orker ikke gå rundt å være usikker i fremtiden. Hvis vi skal omgås andre mennesker, når det er alkohol inni bilde o.l. Anonymous poster hash: 5ce0b...7a4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #12 Skrevet 15. november 2013 Men greit, tusen takk for svar fra dere. Det hjalp meg. Takk! Anonymous poster hash: 5ce0b...7a4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #13 Skrevet 15. november 2013 Aller først må du konfrontere kjæresten din med dette! Men kom de to ut etter dere andre da? For hvis hun allerede satt i taxien sammen med dere (f.eks), så var det vel vanskelig å la seg gjøre? Men om du stoler på kilden som fortalte deg det så må du jo ta utgangspunkt i at det stemmer og stille din kjære til veggs. Og hvis det stemmer hadde jeg kutta ut begge to. For makan til respektløshet. Ikke bare sviker de deg, men i tillegg når du er tilstede! Anonymous poster hash: 1a9cd...382 Ja, de to var de siste som satte seg i taxi med oss andre. De kom gående med øl i en pose. Han kom gående litt etter henne, men jeg tenkte ikke noe over det der og da. Jeg satt i taxi og de var inne for å "hente".... Jeg vet, jeg er nødt til å gjøre det. Anonymous poster hash: 5ce0b...7a4 Æsj da, så leit at dette kan se ut til å stemme Sender deg en trøsteklem Anonymous poster hash: 1a9cd...382
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #14 Skrevet 15. november 2013 Skikkelig dårlig gjort av dem begge Trøst deg med at det er bedre å finne ut av hvordan han er nå, 1 år inn i forholdet, enn 5 år inn i forholdet.. Anonymous poster hash: 5bd94...a91
Lillababy Skrevet 15. november 2013 #15 Skrevet 15. november 2013 Må fortelja koss det går! Klem det finns heldigvis andre kjekke menn,og normale venninner
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. november 2013 #16 Skrevet 15. november 2013 Sånna folk har du det bedre uten. Både gubben og venninna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå