Gå til innhold

Savner du mannen din når han er bortreist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og blir du glad når han kommer hjem?

Ble litt skuffet over meg selv. Mannen har vært bortreist denne uka, men jeg har ikke savnet han i det hele tatt. Kjente ikke engang at jeg ble noe spesielt glad da han kom hjem heller:O

Anonymous poster hash: 81853...7bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg savnet aldri samboer når han var bortreist på jobb. Det eneste jeg savnet til tider var at han kom hjem for å avlaste meg med ungene, men savnet han aldri for min egen del. Ble faktisk ikke glad når jeg visste han kom hjem

Jepp, han er en ex :))))

Anonymous poster hash: d7ac5...c58
Skrevet

Ja, vi savner hverandre masse når vi er fra hverandre! Jeg var en del innlagt i svangerskapet, og det var ikke hyggelig for noen av oss. Sjeldent vi er fra hverandre, og vi sover best sammen, og koser oss mest i hverandres selskap. Heldigvis :) Vært sammen i 5 år, og blir bare bedre og bedre :)

Anonymous poster hash: 3d690...4e8
Skrevet

Ja, savner han veldig. Men vi er ikke så ofte fra hverandre over lengere tid så er alltid veldig uvant når det først skjer :)

Skrevet

Det kommer litt an på ;) skal han være borte i en eller to dager, savner jeg han ikke. Det er deilig å være litt borte fra hverandre også :)

Men er han borte i mange dager, savner jeg han. Føler at han savner oss fortere enn jeg/vi savner han. Men det er jo fordi han er alene og vi (jeg og to barn) er hjemme med like mye , om ikke mer, kaos ;)

Skrevet

Savner han første 1 til 2 dagene fordi det blir så stille og tomt i huset. Men når jeg er blitt vant med det synes jeg bare det er deilig at han er borte og gruer meg til han skal komme hjem igjen. Han er ikke slem med meg eller noe, men forholde gir meg ingenting, så er lykkeligere når det bare er meg og barnet. 

Anonymous poster hash: 79ee6...21d
Skrevet

Nei faktisk ikke. ER borte flere dager i slengen når han er på jobb, og bare deilig å være hjemme alene og ikke minst BREIE seg ut i sengen :yvonne:

Skrevet

Ha, savner han når han er på jobb også.

Søte gode mannen min <3

Anonymous poster hash: fa37a...a3f

Skrevet

Nei ikke noe veldig.. Liker å være alene og synes jeg har bedre kontroll over alt. Pleier ikke være spesielt glad når han kommer hjem heller, men det er fordi han er lenge borte om gangen og gjerne i en annen tidssone slik at han bruker noen dager på å komme inn i ting igjen, noe jeg ikke har helt tålmodighet til...

Anonymous poster hash: 5746f...7c4

Skrevet

Det varierer fra gang til gang, men jo, kjenner alltid et lite stikk av savn.

Skrevet

Nei, men nå er han sjelden borte

Anonymous poster hash: 460f4...94a
Skrevet

Ja, veldig. Heldigvis lite borte nå, tidligere var han mer borte på jobb enn hjemme, savnet ham både rent praktisk i forhold til hus og unger, men også i forhold til kos og sex.

Skrevet

Nei, savner ikke han. Stortrives når jeg får være queen of my castle!

Men savner hjelpen med barna...

Anonymous poster hash: 68d91...9c9

Skrevet

Min mann er nesten aldri bortreist, så når han først ER borte så er det litt deilig også :P Gleder meg til å treffe han igjen. Då får HAN legge kidsa ;)

Skrevet

NEI!! Såååå deilig med litt tid uten han i huset! :D Men er koselig når han kommer hjem igjen... :)

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Han er masse borte i forbindelse med jobb, så det har blitt en vanesak. Dessuten sover jeg bedre når jeg ligger alene - sover veldig dårlig med folk i samme rom som meg. Selvfølgelig koselig når han kommer hjem likevel :)

Anonymous poster hash: b5ed0...26f
Skrevet

Ja selvfølgelig gjør jeg det. På onsdag kom mannen hjem etter å ha vært borte i 2 mnd. Føler meg nyforelsket disse dager :) desverre reiser han etter kun 9 dager hjemme. Da kommer han hjem til jul neste gang.

Anonymous poster hash: b5662...8ef

Gjest Sekretøsa
Skrevet

NJa. Savner og savner. Føler hverdagen er så masete at jeg ikke rekker å savne annet enn at han er her og hjelper til. Han er mye borte med jobben, så er litt vant til det. Men Jeg elsker han like mye fordet altså :)

Skrevet

Kommer an på hvor lenge han er borte. ;)

En kveld, eller en dag- nei. Flere dager- ja.

Men nå er han nesten aldri borte da, er bare i gutteklubb noen timer annenhver uke, og det er flere år siden han reiste bort. Og de få timene han er borte, er bare deilig! ;)

Skrevet

Ja! Savner han når han er på jobb på kveld og natt!

Anonymous poster hash: e5f7a...a28

Skrevet

Jeg savner samboeren så fort han går ut døra, men når han kommer hjem så sitter vi altfor ofte på hver vår pc. Litt tragikomisk egentlig. Men nå er jeg høygravid og ganske kjip ligger helst bare i sengen siden sofaen er for vond og kan ikke akkurat se film på soverommet uten tv og sex, nei det frister ikke for øyeblikket. Så blir ikke så koselig på kveldene.

Anonymous poster hash: befac...376

Skrevet

vet ikke...jeg har bare vært borte 3 netter på 13 år, og da har jeg ligge 2 netter pga 2 fødsler, også 1 natt da jeg måtte være sammen med vår datter da hus skulle operere øynene.....

han har aldri vært borte noen gang....

Anonymous poster hash: 149c8...756
Skrevet

Ja! Savner ham hvis han er sen på jobben en dag også jeg, føler at kontakt med ham er en veldig viktig del av dagen min. Vi snakker på telefonen eller på Skype hver dag hvis vi er borte fra hverandre (noe som heldigvis er ganske sjelden).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...