Gå til innhold

What to do...Singel og fant meg en mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

som jeg hadde utrolig bra kjemi med sånn fysisk sett, i sengen.

Jeg vil og ønsker å være singel lenge, vi er begge to i veldig forskjellige livssituasjoner og han var heller ikke på jakt etter forhold.

Ble enige om og være "venner" siden kjemien var så bra, men så fant han ut at han ikke klarte være "venner", fordi dette var noe uvanlig for han og det føltes feil og ha sex, kos osv med en venn man treffer en gang i blant. 

Ble veldig overrasket av det, menn pleier jo å være veldig fornøyde med uforpliktende sex og vennskap liksom, men denne fyren var bare søt og hadde i all fall moralen i orden, respekterer jo det da, men....

Blir jo litt oppgitt, er ikke intressert i flere ONS eller finne meg en ny elsker, hadde liksom funnet den jeg virkelig klaffet med i sengen og så er han for "ordentlig" da.

Hvorfor kunne han ikke bare leve i nuet da og ha sex med meg??! hehe..føler meg nesten som jeg var "samantha i sex and the city", mens han var den ordentlige jenta nesten hehe....

Hm..buhu........kjemien er jo veldig fysisk mellom oss, gosh.

Må vel leve i sølibat nå....:(

Anonymous poster hash: 67484...211
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen råd? Anyone? Hvor finner man den perfekte "venn" som ikke er for ordentlig, men som ikke er skikkelig drittsekk heller ( og sikkert har sykdommer asj)

Anonymous poster hash: 67484...211

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...