Gå til innhold

Woho! Jeg har blitt etterlyst!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke at jeg skjønner hvorfor, men.

Jeg har kastet bort altfor mye tid her inne, derfor er jeg ikke like aktiv. I tillegg er jeg stort sett "undercover" pga ståen her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste signaturen din, og lurer på hvor lenge om gangen og hvor ofte du bær barnet ditt i bæresjal?

 

Anonymous poster hash: 9fee8...20a

Skrevet

Ok, jeg har nemlig et prematurt barn og fikk beskjed av barnespesialist om at det beste var at det fikk ligge mye på treningsmatte på gulvet pga bedre forhold for utvikling av muskulaturen og styrke. Det ble sagt at bæring ville føre til passifisering av barnet. Vet du noe om dette? :-)

 

Anonymous poster hash: 9fee8...20a

Skrevet

Hvis du sier at du har kastet bort tid her, hvorfor gidder du å lage en egen tråd da?

 

Anonymous poster hash: 45c8c...810

Skrevet

Hvis du sier at du har kastet bort tid her, hvorfor gidder du å lage en egen tråd da?

 

Anonymous poster hash: 45c8c...810

Kanskje fordi ho synes det er hyggeleg at nokon saknar henne, og at det ikkje berre er dritslenging?  Men det er visst vanskeleg å late vere, verkar det som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...