Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 dundrende hodepine som har vært nå på dag 3 Holder på og bli gal her og ikke hjelper det stort og drikke masse vann eller saft heller. Må vel være dette som kalles abstinenser? Glad jeg verken er alkoholiker eller rusmisbruker! Anonymous poster hash: a60de...4fb
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Pepsi max burde aldri kuttes ut på dagen, nedtrapping er tingen! Pepsi max er veldig avhengighetsskapende, Anonymous poster hash: 5b7fa...79c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Seriøst? Uff. Avhengig selv! Sist jeg kuttet var det ikke noe problem.. Hjelp! Tenkt å kutte ned til kun lørdager.. Hmmm. Anonymous poster hash: 32e9b...b9f
mamma_til_verdens_beste Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Ja, man blir skikkelig dårlig om man kutter ned. Nå MÅ jeg pga graviditet, og jeg har nok sikkert drukket minst 2 liter pepsi max daglig.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Kroppen er avhengig av koffein og reagerer på at den ikke får sin daglige dose.. Hold ut, det BLIR bedre men det tar et par dager ja!!! Anonymous poster hash: cda4b...162
Kanutten83 Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Det er nok mangelen på koffein som gir deg hodepine, i og med at du kuttet tvert og ikke trappet ned. Men det blir bedre, innen et par dager føler du deg nok bedre
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Jeg kuttet tvert i 2007. Fikk D undrende hodepine i to døgn. Har ikke rørt det igjen. Drikker ikke kaffe eller annet med koffein - eller annet enn litt juice og Farris i ny og ne. Anonymous poster hash: 5f00e...3ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå