Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Akkurat nå er det kjempespennende. Jeg får jo ikke gjort noe av det jeg egentlig skulle ha gjort! Anonymous poster hash: 7ba4c...7e0
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Ja, samme her! Får ikke gjort en dr..tt! Det er merkelig at noe så "langsomt" kan være så spennende! Ser dessverre ut som om det ender med remis i dag også. Anonymous poster hash: a7258...075
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Jepp. Anonymous poster hash: f27cf...fdd
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Ja, samme her! Får ikke gjort en dr..tt! Det er merkelig at noe så "langsomt" kan være så spennende! Ser dessverre ut som om det ender med remis i dag også. Anonymous poster hash: a7258...075 Ja, computeren ser i hvertfal det som overveiende sansynlig. Jeg klarer stort sett ikke å se mer enn maks 2-3 trekk frem så jeg skjønner gjerne ikke planene før etter en stund. Foreløpig ser ikke jeg hvor remismulighetene er, men det ser ikke enkelt ut å vinne. Anonymous poster hash: 7ba4c...7e0
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Ja, faktisk... Barna følger også med når de kan og de synes det er kjempespennede. I går satt de å så på i to timer ( barna er 6 og 9 år gamle), de har forresten begynt å spille sjakk her hjemme selv. Anonymous poster hash: 21bab...869
Himmel og hav Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Av slow-tv foretrekker jeg Hurtigruta. Jeg får mark av å se på noen sitte i minutt etter minutt etter gudsjammerlig lange minutt før de flytter en brikke, og så er det nestemanns tur til å nistirre på brikkene som om det skal åpenbare seg et bilde av Jomfru Maria i skyggen av springeren. Jeg sovner nesten av kjedsomhet bare av å tenke på det. Nei, kjør på med litt action: Et heidundrende slag stigespill for eksempel, eller litt nervepirrende ludo!
Musemorbr / Skrevet 15. november 2013 #9 Skrevet 15. november 2013 Nei, det gjør jeg ikke. Har hatt så mye annet å tenke på og sjakk er ikke jemmhelt min greie. Når det er sagt synes jeg det er flott at så mange ser ut til å få interresse for slike ting på tv. Og veldig godt at tv sender annet enn fylle-reality. Selv har jeg nok sittet langt over gjennomsnittet mange timer og fulgt spent med på poker channel.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #11 Skrevet 15. november 2013 Fantastisk! Jeg hadde heller ikke trodd at sjakk kunne være SÅ spennende! Gudbedre, alt jeg ikke fikk gjort i dag! Anonymous poster hash: f77e8...0be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå