Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Jeg ELSKER mørk sjokolade, jo mørkere jo bedre!!!Jeg liker veldig godt Premium sin på 86% kakao,men begynner å bli litt lei... Hvor kan man få godt utvalg av mørk sjokolade?I vanlige matbutikker finnes ikke så mye forskjellig,og de jeg har smakt er ikke gode... Noen med noen tips? Anonymous poster hash: fab0e...c59
Jojo x3 Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Har du smakt jacobs trøfler? Syns meny og spar har greit utvalg. Iallfall her vi bor.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Lag selv Er veldig enkelt, og da kan du variere smak selv. Her er en oppskrift: http://www.sanabona.no/oppskrifter/oppskrifter/hjemmelaget-sjokolade-med-ra-kakao Anonymous poster hash: 0699f...7e3
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Lag selv Er veldig enkelt, og da kan du variere smak selv. Her er en oppskrift: http://www.sanabona.no/oppskrifter/oppskrifter/hjemmelaget-sjokolade-med-ra-kakao Anonymous poster hash: 0699f...7e3 Har prøvd,men de blir så tamme... HI Anonymous poster hash: fab0e...c59
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Prøv i butikker som selger gourmet mat. (Oster, parmaskinke etc.) Se etter Valhrona feks. Anonymous poster hash: 05bb5...89d
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Prøv 85 % fra Green & Black! Elsker den!!! Premium 86 % er veldig tam i forhold! Hvis du er i Sverige så kan du få tak i Lindt 100 %.... men den er for viderekommende Trenger knapt noe av den - veldig bitter og "tørr". Men jeg liker den bittersmaken, og etter å ha smakt den noen ganger så angret jeg veldig på at jeg ikke hadde kjøpt mye mer av den! Anonymous poster hash: d3294...3e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå