Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Og det er drepen for følelselivet mitt. Jeg har tidligere slitt med depresjoner som jeg klarte å jobbe meg ut av og føler på meg at depresjonen sakte men sikkert kommer krypende nærmere. Det er ikke det at jeg lever med kroniske smerter og ikke klarer fulltidsjobb som lengre er problemet det er at den jeg er ikke er den den jeg er. Jeg er den som jeg på en måte ble presset til å bli av negative opplevelser, av andres forventninger og mennesker som dyttet meg ned, av sykdommen. Jeg vet jeg er den eneste som kan finne meg selv og finne en glede i livet igjen men etter mnd vis med å prøve står jeg på stedet hvil. Jeg vet at den personen alle ser meg som ikke er den personen jeg ønsker å være og innerst inne er. Men jeg klarer ikke å finne fram til å slippe ut den personen jeg er. Det har ført til at jeg har trekt meg unna mennesker for jeg ikke orker å late som jeg er den de forventer og samtidig ikke klarer å finne nye mennesker for jeg faller tilbake i mønstret jeg hadde før og er ikke den ekte meg og det blir så feil. Jeg klarer ikke finne glede i ting, klarer ikke finne noe jeg brenner for. Jeg vet jeg gjør en god jobb som mamma, jeg vet jeg gjør en god jobb i arbeidslivet det jeg jobber selv om det bare er deltid. Og jeg elsker barna mine, liker jobben min men klarer ikke finne noe jeg brenner for. Når du møter noen og de sier hva liker du? Da har jeg ikke svar, se bort fra barna mine og fokuser på meg selv på andre måter en som en mor og jeg er blank. Hvordan finner man ut hvem man er og hva man liker når 1 man er ganske låst så kan ikke løpe rundt å prøve ut ting og to er helt blank på hvor man skal starte? Jeg må gjøre en forandring kan ikke leve livet gjennom slik, vel jeg kan men jeg ønsker ikke, jeg bare er så tafatt at jeg ikke finner ut hva,hvor og hvordan. (og nei det handler ikke om å ønske seg rik eller populær eller noe slikt bare ønske noe som jeg kan si at dette liker jeg, dette er gøy eller dette er meg.) Anonymous poster hash: 0b625...748
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Har ingen tips eller råd. Vil bare si at jeg har det som deg. Bortsettfra at jeg ikke engang har en jobb jeg liker Ingenting jeg brenner for, ingenting som er skikkelig moro, ingen talenter.. Anonymous poster hash: 387fb...d68
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Jeg har det delvis som dere, har vært deprimert det meste av livet, men begynner å komme ut av det. Det som hjelper meg mest, er å slutte med det som ikke gir meg noe. Føler bare tomhet etter kvelder foran pc og tv. Skru av alle skjermer, og kjenn på tomheten. Det er den eneste måten å finne ut hva som virkelig interesserer deg. Anonymous poster hash: 7dfee...208
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå