Gå til innhold

Bruker 3.åringer parfyme? Når starte? Inspirert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...??? Ung og dom som vil gi gutten litt parfyme?! 

Anonymous poster hash: f4a0e...9c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo!!! Har du ikke begynt med parfyme enda? Gutten min ble sprayet med det samme han kom ut. Pappan stod klar med flaska. Ville jo ikke ha en illeluktende gutt på brøstet.

Anonymous poster hash: 5c611...7fd
Skrevet

hallo!!! Har du ikke begynt med parfyme enda? Gutten min ble sprayet med det samme han kom ut. Pappan stod klar med flaska. Ville jo ikke ha en illeluktende gutt på brøstet.

Ja, ikke sant! Begynner jo å lure da, når de selger barne parfyme. Jeg har aldri brukt det selv. 

Skrevet

Ja, ikke sant! Begynner jo å lure da, når de selger barne parfyme. Jeg har aldri brukt det selv. 

Men er ikke noe man behøver å kjøpe nei.... 

Skrevet

Men er ikke noe man behøver å kjøpe nei.... 

Parfyme er et must for alle her i hus. Jeg blir rett og slett uvel av kroppslukt.  Starter også med deodorant fra barna lærer å gå. Jeg vet at de egentlig ikke trenger det. Men det er greit å venne seg til å bruke det.

Skrevet

Min 4 (snart 5) åring fikk en parfyme til jul i fjor av tanta, den har hun fått en dråpe under øret av når hun skal pynte seg. Hun synes det er kjempestas med neglelakk og litt godlukt, men hun får så lite at det knapt merkes og det kan gå måneder mellom hver gang. Ikke noe jeg er stor fan av, men skjønner jo at det er gøy.

Guttene mine begynte med godlukt da de var 10-12 år gamle, da begynte de med deo med lukt, aldri brukt parfyme.

Anonymous poster hash: 79b3a...a11
Skrevet

Jeg elsker å snuse inn lukten av ungen min, holde henne inntil meg og. kjenne lukten av håret hennes. Parfyme hadde ødelagt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...