Mrs Smutt & Smilende Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Fredag! Det er FREDAG! Ikke torsdag 14.11.13 En dag hjemme med sykt barn og man kommer på jobb som om man var på jobb i går. Det blir surr... Det lørdag i morgen. LØRDAG! Tror jeg har fått det med meg nå. Det vil si at det er helg snart og den blir fin!
Ziva Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Oh yes det er fredag. Liten er ferdig pakket og skal leveres hos svigers. Stor får pakke selv, dagens straff for at jeg måtte gjennomsøke boden for å finne koffertene. Jeg har pakket og repakket 3 ganger, reisefeber. Nå blir det kjærestetur og shopping på høyt plan i helgen. God helg til alle kranglere og en stor neve med "fødestøv" til ★.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 15. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2013 ... og GOD TUR til deg, Ziva
sug lut Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Det er mulig det er fredag, men det er så mørkt ute at jeg kan ikke se det.
Iiiiik Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Ja, fy så mørkt det er! Er som langt på kveld her ute. Hele dagen. Jeg er så trøtt så trøtt. Sover for lite og toppet det med vin ute med jentene i går. Får skylde meg selv rett og slett. God tur til Ziva og fødselslykketil til stjerna.
Gjest Kira Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Oh yes det er fredag. Liten er ferdig pakket og skal leveres hos svigers. Stor får pakke selv, dagens straff for at jeg måtte gjennomsøke boden for å finne koffertene. Jeg har pakket og repakket 3 ganger, reisefeber. Nå blir det kjærestetur og shopping på høyt plan i helgen. God helg til alle kranglere og en stor neve med "fødestøv" til ★. God tur, kos dere masse. Tar du imot handleliste?
☆☆☆ Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 God tur, Ziva Og takk for lukkeønskingar, folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå