Ugl@ ruger... Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 (endret) Fra en som ikke har had noen syklus på årevis pga hormonspiral. Fjerna spiralen onsdag i forrige uke, altså 9 dager siden. Blødde samme dag, blødnings stop på fredag kveld, startet igjen med friskt blod lørdag ettermiddag, stop tirsdag ettermiddag. I morres kjentes et ørlite stikk i bekkenområdet, ørlite uvel, og uvanlig "småyr" til meg å være, nesten så jeg ble gretten over at mannen hadde dratt på jobb alt. ;-) Er det mulig å få eggløsning så kjapt etter mens/ blødning? Eller er det normalt med blødninger og eggløsning i hytt og vær i starten? Vet sannelig ikke om jeg tørr å ha sex i helgen overhode her, dette her er skummelt. :-0 Endret 15. november 2013 av Ugl@ er tilbake...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 De blødningene du hadde var jo ikke mens, mer en reaksjon på at hormonspiralen var vekk (som en falsk blødning på pillefrie dager når du går på p-piller), så første eggløsningen kan komme når som helst den.. Anonymous poster hash: f3f28...d49
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Kan du ikke prøve disse eggløsningstestene da? Så ser du litt mer hvor landet ligger. Anonymous poster hash: 41446...e33
Ugl@ ruger... Skrevet 15. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2013 De blødningene du hadde var jo ikke mens, mer en reaksjon på at hormonspiralen var vekk (som en falsk blødning på pillefrie dager når du går på p-piller), så første eggløsningen kan komme når som helst den.. Anonymous poster hash: f3f28...d49 Det var det helt sikkert ja, har jo ikke had noen skikkelig mens på årevis. Kun bittelitt spotting innimellom. Hvordan det har ligget an med eggløsningtester aner jeg ikke, men utifrå det jeg da har forstått så kan hormonspiralen føre til færre eggløsninger også. Får være litt forsiktig da, vil helst få sykluser i normal gjenge før det skjer noe mer. Har sommerfugler på størrelse med ørner i magen føles det ut som ;-b
Ugl@ ruger... Skrevet 15. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2013 Kan du ikke prøve disse eggløsningstestene da? Så ser du litt mer hvor landet ligger. Anonymous poster hash: 41446...e33 Kansje det ja, får se om jeg rekker innom et apotek senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå