Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Ene rompeballen for å være eksakt. Skal føde når som helst. Har det noe å si? Burde jeg ta det opp med jordmor? Hersens dritt.. alle barna har det og mannen. :-( Anonymous poster hash: 320a1...443
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Kjøp en liten tube med uttørkende kvisekrem på apoteket (sånn som er til å ta rett på kvisen), det tar dem faktisk. Anonymous poster hash: 77c71...8b7
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Virkelig? Det skal jeg gjøre i morgen :-) Anonymous poster hash: 320a1...443
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 De blir ikke borte over natta, men de tørker inn og blir borte mye raskere enn om du bare lar de være. Har hatt mollusker på alle fire barna her og de kan søren meg sitte i opptil et par år, men da jeg fikk tipset om å kjøpe en uttørkene og bakteriedrepende stift/krem som er til å ha rett på kvisene tørket de faktisk ut på ganske kort tid... En annen ting som tar dem er tea-tree olje, men det er jo ikke lov å selge i Norge lenger, så det er vel ikke helt trygt å bruke, har forstått at de kan gi alvorlige bivirkninger som påvirker sentralnervesystemet, så da er vel mollusker å foretrekke. Anonymous poster hash: 77c71...8b7
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Ene barnet mitt har hatt mollusker i tre år. Kvisekrem hjelper ikke, de må fryses hos lege. Anonymous poster hash: 616e3...d68
Fruen i huset Skrevet 17. november 2013 #7 Skrevet 17. november 2013 Aloe vera-gele hjalp guttungen her :-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #8 Skrevet 17. november 2013 Hva heter denne kremen? Har to barn, hvor det ene plages veldig med mollusker. Har prøvd aloe vera gele uten hell, og snakket med legen to ganger, som sier at de bare skal få være i fred til de får over av seg selv... Anonymous poster hash: f40e1...608
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #9 Skrevet 17. november 2013 På ungene her tok vi på emla krem og skrapet dem vekk med skalpell. Det funket. Anonymous poster hash: 1f69c...0b9
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #10 Skrevet 17. november 2013 Jeg har hatt litt effekt av eight hour kremen av Elisabeth Arden, og den er det tea tree olje i, så kan tenke meg at det hjelper ja! Hadde latt dem være hadde de vært på en annen plass. men de smitter jo, å grunnen til at jeg fikk dem var fordi jeg spooner med mannen hver kveld og han hadde fått slike rundt om i underlivet. (slik går det når du skal nevle i boxeren hele tiden sa jeg:p) men det er jo alt for flaut å fortelle legen! så jeg skal forsøke kvisekremen. mellomste jenta mi hadde det i nesten 2 år før det forsvant. men da fikk jaggu de to andre det. og yngste har hatt en i bleielinningen som har verket og vært betent, og vi har måttet stelle mye med den så mannen har nok glemt å vaske og sprite fingrene etter et slik stell og da var det gjort! Anonymous poster hash: 320a1...443
snurripåsnei Skrevet 17. november 2013 #11 Skrevet 17. november 2013 Barna hadde flere på lårene, jeg fjernet de etter at de hadde badet : Brukte sprøytespiss å stakk ett lite hull sideveis i mollusken å så klemte jeg de ut Sprita godt etterpå. Vips!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #12 Skrevet 17. november 2013 Barna hadde flere på lårene, jeg fjernet de etter at de hadde badet : Brukte sprøytespiss å stakk ett lite hull sideveis i mollusken å så klemte jeg de ut Sprita godt etterpå. Vips! Men det er jo drit vondt jo! Anonymous poster hash: 320a1...443
snurripåsnei Skrevet 17. november 2013 #13 Skrevet 17. november 2013 Nja, dritvondt vet jeg ikke men ;-) Tror svien fra spriten var det verste men det går heldigvis fort ovrr. Hvis du stikker fra siden, og oppover så blir det mer som et pirk. Ikke stikk nedover, å prøv å klem mot innstikket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå