Gå til innhold

hvor lang dupp sover deres ca 20 mnd gamle barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi gått ned fra to timer til en time og et kvarter. Og idag til en time pga dårlig søvn i det siste..men nå ligget han bare å snur å virker ikke trøtt idag heller. Våkner ofte natta igjennom,sover urolig og skal bare sove i min seng :P

Helt til nå har han vært bare å legge rett ned, gå ut av rommet så har han sovey til morgen. Men nå må jeg også sitte så han ser meg til han sovner, hvis ikke hyler han uten stopp.

Slutte med dupp må da være alt for tidlig??

Hvor lenge sover deres barn på ca samme alder?

Anonymous poster hash: 660f6...682

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minste her er 22 mnd. Hun sover gjennomsnittlig 2,5 timer.

Når på dagen sover han luren da? Min erfaring er at barna blir survete og sover dårligere på natten om de har fått for lite søvn på dagen, eller sover for sent..

Skrevet

Hun får ikke sove lenger enn til 1315, så det blir vanligvis 1-1,5 time

Skrevet

Han sovner i 11 tiden og våkner ca tolv.

Legger seg sju-halv åtte..

Anonymous poster hash: 660f6...682

Skrevet

Mi på samme alder har nettopp vore gjennom ei periode med leggetrøbbel, det begynte ved klokkestilling og varte nokre veker. Vi valgte å ikkje endre noko på dagsøvn og leggetid, men heller sjå det an. Det som har fungert no siste veka er å forberede ho i god tid på at det snart er legging og at etter at Ole Brumm har lagt seg SKAL ho også legge seg. Det er kl 19. Ho sovnar 1930-20, men lagar ikkje styr lenger og ci kan legge ho og seie godnatt før vi forlet rommet. Slik som vi kunne før problema starta.

På dagen søv ho i gjennomsnitt 1.5 time, ho våknar 6.30-7 om morgonen. Det ser også ut til å vere slutt på nattlige oppvåkningar igjen.

Skrevet

Min på straks 19 mnd har sovet ca 1 time siden hun starta i bhg i august..

Barna er veldig forskjellige, men mange trenger fortsatt en dupp i løpet av bhgdagen (vet ikke om din går i bhg?) fordi de blir så fryktelig slitne og trøtte i 11-12 tiden.

Skrevet

han sover mellom 1,5 og 2 timer i bhg. fra ca 1130

20 mnd.

legger seg kl 19, våkner ca 0630-0700

Anonymous poster hash: 8807c...863

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...