Gå til innhold

I morgen kommer julegavene jeg skal gi:):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Levert på døra:) shopper alt hos perfect home i år, og trenger ikke dra i en eneste butikk! Bare å legge seg ned og slappe av til man kommer på alt småtteriet man har glemt:)

Anonymous poster hash: 12a43...b76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva kjøper du til de som ikke har helt perfect home stil? Fint med litt tips.

Skrevet

Jeg venter også pakker i posten. Herlig å slippe å dra ut på fulle kjøpesentre med baby på slep :)

Skrevet

Alle har perfect home stil:) er mange forskjellige stiler der:) og om det ikke er interiør, så har de godisskåler og kaffekrus osv.. Det er jo noe alle kan like når de er helt hvite og med sjokolade oppi:)

Skrevet

Alle har perfect home stil:) er mange forskjellige stiler der:) og om det ikke er interiør, så har de godisskåler og kaffekrus osv.. Det er jo noe alle kan like når de er helt hvite og med sjokolade oppi:)

Feil! Jeg hater perfect home. Har ikke sett så mye som et telys der som jeg kunne tenke meg å ha i hus.

Anonymous poster hash: f35ef...337

Skrevet

Feil! Jeg hater perfect home. Har ikke sett så mye som et telys der som jeg kunne tenke meg å ha i hus.

Da drister jeg meg til å sk at du nok ikke har sett alt:) hvite godteriskåler er ikke noe du kunne hatt i hus? Den tok jeg virkelig ikke..

Skrevet

Jeg har heler aldri sett ett perfect home produkt jeg kunne tenkt meg.dyrt og lite pent.ikke akkurat bare og bytte for mottaker heler

Skrevet

Jeg har heler aldri sett ett perfect home produkt jeg kunne tenkt meg.dyrt og lite pent.ikke akkurat bare og bytte for mottaker heler

Jeg sender varene i retur.. Men er ikke alt som er dyrt der og er heller ikke slik at det ikke finnes noe for enhver der. Har aldri vært på party uten at alle kjøpte noe. Til og med hun som er kjent for å være gjerrig i vennegjengen kjøpte..

Skrevet

Liker heller ikke noe fra Perfect Home, men jeg hadde selvfølgelig takket for gaven og vistttakknemlighet. Noen har tenkt på meg, selv om det ble bom. Gaven hadde jeg gitt videre, for å glede noen som liker den type interiør (det som ikke kan byttes, må tross alt ikke kastes).

Anonymous poster hash: bdf35...08b

Skrevet

Elsker å handle julegaver! Bruker mye tid og omtanke på å finne gaver som jeg tror at mottager vil like å få. Å handle alt i samme butikk fordi man er lat og ikke gidder høres bare kjedelig ut. Julegaveshopping er stas :)

Anonymous poster hash: a5c2a...4ca
Skrevet

Det er vel ikke noe å kverulere på, hi? Jeg har ikke sett en eneste ting fra Perfect Home som jeg kunne ha tenkt meg. Det er sikkert noe jeg kunne ha stuet bak i et skap, men det er ikke noe, ikke en ting, jeg liker eller vil ha. Det er virkeligheten, selv om du har opplevd annet på party.

Skrevet

Jeg er enig i at stilen på perfect home kan bli litt mye! men det er jo noe helt annet å få en skål eller en lysestake når man tar den ut av katalogen og inn i ditt eget hjem! Høres deilig ut å få alle gavene hjem på døren synes jeg! :) Jeg bestilte akkurat masse ullundertøy til alle barn i familien på nettet, det var deilig :) (kom over butikken, Småungene, på facebook. De gir 20% frem til søndag med kodeordet "facebook.... ) Så nå kan jeg også lene meg tilbake å vente :)

Skrevet

Da drister jeg meg til å sk at du nok ikke har sett alt:) hvite godteriskåler er ikke noe du kunne hatt i hus? Den tok jeg virkelig ikke..

Nei, jeg kunne faktisk ikke det. En hvit skål er ikke bare en hvit skål. Jeg er svært bevisst på hva jeg vil ha, og perfect home står kanskje øverst på nei-listen.

Skrevet

Jeg er enig i at stilen på perfect home kan bli litt mye! men det er jo noe helt annet å få en skål eller en lysestake når man tar den ut av katalogen og inn i ditt eget hjem! Høres deilig ut å få alle gavene hjem på døren synes jeg! :) Jeg bestilte akkurat masse ullundertøy til alle barn i familien på nettet, det var deilig :) (kom over butikken, Småungene, på facebook. De gir 20% frem til søndag med kodeordet "facebook.... ) Så nå kan jeg også lene meg tilbake å vente :)

Stormberg har også bra tilbud denne uken:)

Skrevet

Det er vel ikke noe å kverulere på, hi? 

Det jeg ikke skjønner er hvorfor alle skal kverulere på his julegavehandling fra perfect home. Okej, du liker ikke noe derfra, hva så? 

Og du andre hi; når du er så ekstremt bevisst på hva du tar i hus, så kjøper antakelig ikke folk interiørting til deg. Hva har det med his handling å gjøre? Hun vet sikkert at ingen av de hun kjøper til er SÅ stilbevisste. 

Skrevet

Nå ble jeg veldig nysgjerrig og måtte google litt. Er jeg den eneste som ikke har hørt om perfect home før?

Var inne på siden deres, hadde kunnet tenke meg myye derfra jeg ja:-)

Kan jeg krysse fingrene for at jeg er en av de du har handlet til, HI?  ;-)

Anonymous poster hash: d3727...80d
Skrevet

Nå ble jeg veldig nysgjerrig og måtte google litt. Er jeg den eneste som ikke har hørt om perfect home før?

Kan jeg krysse fingrene for at jeg er en av de du har handlet til, HI? ;-)

Hehe:) er du i min familie eller an av mine gode venner, så ja, har handlet til deg:) men alle i min familie og gode venner vet om perfect home:) men bor du i nærheten av Oslo kan jeg holde demo hos deg:) da får du en del fordeler:)

Skrevet

Jeg liker ikke noe fra Perfect Home, og vil heller ikke ha en hvit skål.... Gi meg heller en Lucie Kaas skål med lotusmønster!

Anonymous poster hash: 9c2ac...693
Skrevet

Så utrolig kjedeig gave!!

Anonymous poster hash: b14d6...c90

Skrevet

Det er vel ikke noe å kverulere på, hi? Jeg har ikke sett en eneste ting fra Perfect Home som jeg kunne ha tenkt meg. Det er sikkert noe jeg kunne ha stuet bak i et skap, men det er ikke noe, ikke en ting, jeg liker eller vil ha. Det er virkeligheten, selv om du har opplevd annet på party.

HI kjenner sikkert til sin familie og venners smak, så det går sikkert bra.

Anonymous poster hash: 9956a...1a4

Skrevet

HI er bare en innpåsliten Perfect Home selger som prøver å snikreklamere her inne. Noe som får meg til å bli 100% sikker på at jeg aldri skal dra på et Perfect Home party igjen!  :P

Gjest Kransekakestanga
Skrevet

Dårlig reklame for Perfect home, HI.....

Skrevet

Kan jeg krysse fingrene for at jeg er en av de du har handlet til, HI? ;-)

Hehe:) er du i min familie eller an av mine gode venner, så ja, har handlet til deg:) men alle i min familie og gode venner vet om perfect home:) men bor du i nærheten av Oslo kan jeg holde demo hos deg:) da får du en del fordeler:)

Søren og, feil kant av landet...

Skrevet

Jeg får jo ikke holdt mange party med 3 barn alene og ikke snikreklame når jeg sier at jeg er forhandler... Jeg får jo rabatt på alt jeg kjøper der og i tillegg varene levert. Klart jeg liker varene.. Hadde ikke solgt de ellers .. Men jeg tjener jo ikke noe på å reklamere har da dette er homeparty og jeg har faste jeg er og har demo hos.. Bare 2 stk faktisk..

Men, uansett.. Jeg skrev jo egentlig bare at jeg var glad for at alle julegavene kommer i morgen.. Så tror jeg jeg er ferdig med alt også dukker det sikkert opp noe mer jeg må kjøpe. Når fokuset gikk over på PH, ja, så er jeg klart med i debatten.. Jeg er jo en selger...:)

Skrevet

Jeg får jo ikke holdt mange party med 3 barn alene og ikke snikreklame når jeg sier at jeg er forhandler... Jeg får jo rabatt på alt jeg kjøper der og i tillegg varene levert. Klart jeg liker varene.. Hadde ikke solgt de ellers .. Men jeg tjener jo ikke noe på å reklamere har da dette er homeparty og jeg har faste jeg er og har demo hos.. Bare 2 stk faktisk..

Men, uansett.. Jeg skrev jo egentlig bare at jeg var glad for at alle julegavene kommer i morgen.. Så tror jeg jeg er ferdig med alt også dukker det sikkert opp noe mer jeg må kjøpe. Når fokuset gikk over på PH, ja, så er jeg klart med i debatten.. Jeg er jo en selger... :)

En dårlig sådan..... Du får jo folk til å boikotte firmaet med måten du skriver på. 

Lykke til med salget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...