Gå til innhold

Besatt av en mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg datet en fyr. Han var helt på knærne etter meg, og gjorde alt for å få meg i 7 måneder. Jeg var tvilende og vek unna mange ganger. Nå vil han ikke mer og jeg har blitt besatt. Sjekker telefonen hvert 2. min for jeg venter på sms, telefon, hva son helst. Melder han som en gal og jeg klarer ikke å spise, sove eller noe som helst. Hvordan komme over dette? Jeg blir psykisk syk av det

Anonymous poster hash: bd8d9...25d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å slette nr hans, så det ikke er så lett å sende meldinger til ham?

Anonymous poster hash: fd6fd...83c
Skrevet

Jeg har slettet det 20 ganger, men det ender med at jeg søker han opp på opplysningen og lagrer det på nytt :(

Skrevet

Jeg datet en fyr. Han var helt på knærne etter meg, og gjorde alt for å få meg i 7 måneder. Jeg var tvilende og vek unna mange ganger. Nå vil han ikke mer og jeg har blitt besatt. Sjekker telefonen hvert 2. min for jeg venter på sms, telefon, hva son helst. Melder han som en gal og jeg klarer ikke å spise, sove eller noe som helst. Hvordan komme over dette? Jeg blir psykisk syk av det

Uff da, det høres ikke bra ut HI :(. Ubesvarte følelser er vondt. Noen sa en gang noe jeg synes var bra: Menn er som gummistrikker, først når man slipper taket så kommer de sprettende tilbake.

Anonymous poster hash: b8339...eaa

Skrevet

Jeg prøver, men jeg får det ikke til. Jeg er rett og slett hysterisk. Jeg gråter, skriker og det føles som at hele meg skal revne. :(

Skrevet

Neste gang husker du at det å spille kostbar som regel ender i det at mannen ikke gidder mere. Det er en myte at man skal spille kostbar og la mannen krype for å få ham interessert, dessverre er det mange hønsehuer både her på forumet og i venninnegjenger som råder folk til å spille mind games. Kjærlighetssorg er vondt, håper at det ikke tar så lang tid før du smiler igjen, sender en klem herfra :)

Anonymous poster hash: de32e...021
Skrevet

Lås mobilen inn i et skap da, og gi nøkkelen midlertidig til noen du stoler på.

Ikke alltid så lurt å gi etter for ivrige menn heller, flere har jo opplevd å bli overtalt til å flytte til en annen by. Hvorpå de blir dumpet av mannen så snart de har fått flyttet til den andre byen. Kjedelig...

Anonymous poster hash: fd6fd...83c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...