Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Vi er invitert på kaffe til foreldrene til en venn av oss. Det er litt formelt og jeg føler det blir rett å ha med en liten ting til dem. Vin utgår fordi jeg vet de er opptatt av vin, har gått kurs og slikt, og med min kunnskap kommer jeg garantert til å bomme der. Noe enkelt, ikke prangende og helst ikke nips/naps, da jeg jo ikke aner hvordan de har det hjemme. Noen gode forslag? Anonymous poster hash: f49e3...5a1
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 en bukett? duftlys? en sånn halvveis juleblomst, bare ikke akkurat julestjerne... Anonymous poster hash: 7430d...941
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Ja, en fin blomsteroppsats, i fin kurv/ krukke el lign? Evt blomsterbukett? Anonymous poster hash: bd192...145
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Jeg kjøpte litt vertinnegaver i dag. Skal på julebord hos ei venninne, bedt bort osv, så kjekt å ha. Personlig er jeg litt lei blomster og lys, men det er smak og behag. I dag kjøpte jeg flere burker med sennep, julesennep, sennep med honning og bassilikum, og chillisennep. Julekaffe, julekrus, julete, fin sjokolade med monogram.Trøffelsjokolade med jordbær, lakris, karamell osv. Juletyttebær, pesto, tyttebærgele, eplegele m.m. Ofte kan de i butikken sette det i en liten kurv og gjøre det litt ekstra fint:)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Ahh, takk Twintipp! Ja da har jeg en plan, slikt liker jo jeg også å få så skjønner ikke at jeg ikke tenkte på det ;-) Anonymous poster hash: f49e3...5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå