Gå til innhold

Hvor mye bruker dere i uka på mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 1500 kr i matbutikken. To voksne og tre barn. Vi planlegger, handler en gang per uke og kjøper mye tilbudsvarer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

800-1000, to voksne og ett barn. For noen vanvittige summer mange av dere bruker på mat!! Jeg lager all mat fra bunnen av med gode råvarer, så skjønner ikke helt hva slags fancy mat dere kjøper for at det skal bli sååå mye dyrere. :P

Anonymous poster hash: 96497...61d

Med flere barn blir det veldig raskt mye dyrere! Vi har tre barn, men ofte har ungene venner på besøk som spiser hos oss. Synes ingen her bruker "vanvittige" summer på mat tatt i betraktning hvor mange de er i familien.

Anonymous poster hash: bab53...131

Skrevet

I gjennomsnitt bruker vi rundt 10.000 i måneden på mat. Vi er 2 voksne og 2 barn. Jeg bruker nesten aldri halvfabrikat, men syns at spesielt grønnsaker koster grusomt mye. Vi er ikke glad i billig pålegg type familieskinke eller servelat heller. Mannen bruker sånne kapsler til kaffeen sin og drikker pepsi max. Så det blir en stor sum til slutt, men jeg vil ikke spare på kvaliteten, da bruker jeg heller mer penger enn nødvendig.

Skrevet

Mellom 1500-2000 i vanlige uker, mer ved høytider, selskap o.l.

Vi er to voksne, og to små som spiser godt.

Skrevet

Usikker, + nå er det bare en voksen og 2 barn hos meg som er hos faren en del også. Jeg drikker mye brus da og er glad i søtsaker. Tipper 1000 kr i uken?:) Har katt også da.

Anonymous poster hash: 84197...186

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...