Gå til innhold

Hva gjør dere med ...eeeh.. spermen etterpå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg løper på do før det renner ut. Så fort jeg kan!

Litt kjedelig da, for kan liksom ikke gjøre det hvor som helst, f.eks i bilen, siden det bare renner ut av meg.

Hvordan er det med dere?

Anonymous poster hash: 58232...df3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lar det renne i en kopp og fryser det ned til senere bruk, eventuelt salg :P

Koser litt og så går jeg i dusjen for å vaske av meg. Trenger ikke stresse ;)

Skrevet

Løper stort sett på do. Hender at jeg tar litt papir mellom beina bare for å vente litt før jeg går på badet. Hvis jeg skulle ligge i senga å kose uten å gjøre noen ting for å forhindre at det renner ut ville det blitt noe ordentlig griseri. 

Anonymous poster hash: 35e06...5df
Skrevet

Jeg leste nettopp at det skal være bra for huden å smøre seg inn med det! Bare et tips :rolleyes:

Skrevet

Svelg unna - problem løst :P

Anonymous poster hash: a6ed8...dc7

Skrevet

Dopapir på sengekanten er en nødvendighet, hvis ikke renner det bare ut med en gang og blir kliiissete æsj....

Anonymous poster hash: 6e749...309
Skrevet

Svelg unna - problem løst :P

Ja, null problem det, brett deg dobbelt og slurp det i deg mens det renner ut! Jeeeez, at det skal være så vanskelig.

Anonymous poster hash: 168c4...df1

Skrevet

Må ha papiret klart før han drar seg ut. Om ikke renner det ut med en gang.

Går rett på do og tisser og tørker meg godt.

Anonymous poster hash: 18813...fd8
Skrevet

Svelg unna - problem løst :PAnonymous poster hash: a6ed8...dc7

Ja, null problem det, brett deg dobbelt og slurp det i deg mens det renner ut! Jeeeez, at det skal være så vanskelig. Anonymous poster hash: 168c4...df1

Bevaremegvel kvinnemenneske ;) må han på død og liv la det gå inn i deg da?

Finnes da andre former for sex ? :P

Skrevet

Hva jeg gjør med den...?

Begraver den selvfølgelig! Vi holder en fin seremoni med alle våre nærmeste til stedet, hvor vi synger litt og tenker på alle de ufødte barna som ble liggende oppå min mage i stedt for inni. Så gråter vi litt, og spiser bløtkake og snitter etterpå. 

Det tar selvsagt mye tid, så sex begrenser seg naturlig. Vi har heller ikke mye uteområde igjen, pga alle de små gravsteinene - men noe annet ville føles helt unaturlig.  :fnise: 

Skrevet

Svelg unna - problem løst :PAnonymous poster hash: a6ed8...dc7

Ja, null problem det, brett deg dobbelt og slurp det i deg mens det renner ut! Jeeeez, at det skal være så vanskelig. Anonymous poster hash: 168c4...df1
Bevaremegvel kvinnemenneske ;) må han på død og liv la det gå inn i deg da?

Finnes da andre former for sex ? :P

Les oppgaven, kvinnemenneske! Det var ikke andre sexformer som var temaet her.

Anonymous poster hash: 168c4...df1

Skrevet

Vi har liggende t-shirt ved siden av senga som kun brukes til dette. Etter at han er ferdig lurer jeg en t-shirt under meg og så kan han trekke seg ut og sølet kommer på t-shirten og ikke i senga eller alle andre plasser. Han tørker seg og jeg går ut på do med t-shirten mellom beina.

Skrevet

Papir på nattbordshylla her også. litt papit mellom beina mens jeg løper til do. der vasker vi oss også tar vi kosen etterpå :)

Skrevet

Vi bruker et håndkle.

Nesten som et ronke honkle :o

Anonymous poster hash: b6f71...9dd

Skrevet

Vi har liggende t-shirt ved siden av senga som kun brukes til dette. Etter at han er ferdig lurer jeg en t-shirt under meg og så kan han trekke seg ut og sølet kommer på t-shirten og ikke i senga eller alle andre plasser. Han tørker seg og jeg går ut på do med t-shirten mellom beina.

En t-skjorte, faktisk. Hva er galt med håndkle?

Anonymous poster hash: b6b3f...6c6

Skrevet

Sparer det til matpakka på jobb....

Skrevet

Samme som dere.. bare med håndkle :-)

Anonymous poster hash: 76b32...10d

Skrevet

Bruker et eller annet, som oftest en t-skjorte, som jeg finner på gulvet. Men jeg har ikke noe problem med at det renner så veldig.. Kan fint gå på do uten at det renner.. Kniper bare :P

Anonymous poster hash: 20e54...f1c

Skrevet

Mååå bare få korrigere deg, et håndkle til sådan bruk heter faktisk ronke-honkle....

Skrevet

Vi har ikke utvaskede håndklær og de vi har hatt har blitt brukt til andre ting. Det startet med t-shirts som mannen hadde når jeg traff han som var så stygge at de ikke burde se dagens lys. Vi var unge og han bodde hjemme de få første mndene. Da ble det mer aktuelt med en utvasket t-shirt enn å ta håndklær fra foreldrene..

Skrevet

Jeg pleier å bruke hipsteren jeg gikk med, og legger den tilrette for eventuelt søl idet han trekker seg ut. Men vanligvis så renner det ikke noe som helst ut. Gidder jeg ikke gå på do etter samleie (om kvelden for eksempel), kan det vente til neste morgen. Spermen kommer ikke ut før jeg tisser uansett, jeg kan gå rundt med det hele dagen inni meg. (Og nei, tror ikke jeg er noe unormalt trang, det bare er slik for meg). 

Anonymous poster hash: 5fa09...bcb
Skrevet

Spiser det som yoghurt med hakkede nøtter på.

Anonymous poster hash: 67e99...c23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...