Gå til innhold

Ang øking av melkeprodusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 5 dager sovner ofte under mat og bare sutter istedet. Vil det allikevel stimulere til mere melk, ? Eller må det liksom suges? :)

Anonymous poster hash: 56193...00c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge suger han aktivt før han sovner da? Om han bare suger noen minutter før han sovner ville jeg prøvd å holde han våken. Stimuler han i hendene,under føttene eller stryk en finger fra øret og mot munnen. Evt kle av han så han fryser litt! På sykehuset fikk jeg også råd om å kle av babyen å legge en kald fille på den med jevne mellomrom, bare et par sekunder.

Anonymous poster hash: 2d551...5db

Skrevet

Hehe. Fikk beskjed om motsatte jrg. Ekstra sokker utenpå :P

Men han kan spise alt fra 3 min til 15 min. Men usikker på om jrg må pumpe etterpå eller om suging sender signaler og?

Vil så gjerne gjøre riktig denne gangen. Trenger mer melk :)

Anonymous poster hash: 56193...00c

Skrevet

De sovner gjerne fortere om de er varme og "for" komfortable. Om han har diet aktivt i et kvarter burde han ha tømt brystet, da ville jeg ikke gjort noe mer. Om han dier tre minutter ville jeg ha pumpet etterpå. Men er du sikker på at du ikke har nok melk? Har du veid han?

For å svare på det egentlige spørsmålet ditt, så vil nok det beste for melkeproduksjonen være at barnet dier aktivt og ofte, men sutting over lengre perioder vil nok hjelpe på det også, men i mindre grad!

Skrevet

Ville veid han om ei ukes tid. Om han har tatt igjen fødselsvekten sin da har fu mest sannsynlig nok melk!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...