Nullstress;) Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Vi kjøper til båre besteforeldre og foreldre. Også kjøper vi til nieser og nevøer. Vi kjøper ikke til våre søsken. Og til hverandre og barna våre så klart
Edelweis Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Barna og hverandre foreldre og søsken nieser og nevøer naboen barna til naboen barna til fetteren min :-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Foreldre (våre) Hans bestemor og min bestefar To av mine kusiner En venninne + hennes barn Barna våre Hverandre Alle mine søsken Svigerinne + svigerbror (på hver vår side) Niese (har bare en) En familievenn (som en kusine) Anonymous poster hash: 35e47...d25
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 1 barn, 1 niese, 1 søster+mann, 3 brødre, 1 venn, 1 venninne, 3 besteforeldre, foreldre/steforeldre, 1 tante, 1 ex (pappa til barnet) Anonymous poster hash: 71a22...11a
Bustetroll Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 De som kjøper til meg...Skal ikke feire jul i år, så familie får ingenting. Syntes det er litt poengløst og "bytte gaver" på en måte. Så ja.. Kjøper til de som kjøper til meg. Hitill vet jeg at en venninne at kjøpt en liten ting til vesla og meg, og tanten til faren til barnet mitt kjøpte jo symaskin til meg, så må gi noe fint til henne og sønnen hennes..
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 De her i huset -6stk Mine foreldre, min manns foreldre, barnas farmor og farfar. Fire oldeforeldre Min søster og svoger. En av min manns søsken og hennes to barn. Barnas onkel og tante på farssiden. 3av mine søskenbarn og min onkel. 2 halvsøsken av min manns barn. Min ex, min manns exkone og nye mann. Også blir det gave til en nabo i år, min mann skal være nisse der i år. I sto det plutselig en nisse på døra med gave til oss. Så fremover skal mannen være nisse hos de. Vi har ikke så små barn, og aldri tradisjon for nisse. Også har ungene noen venner de skal gir gaver til. Anonymous poster hash: c98f3...00a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 -Alle barn i familien, dvs. søsken og søskenbarn som er mindre enn 18 år. Når de har fylt 18 kjøper vi ikke. -Foreldre -Besteforeldre -Far, farmor og fettere til min sønn. Jeg er ikke sammen med faren og faren kan dessverre ikke ta ansvar for dette. Anonymous poster hash: d308c...124
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 -Alle barn i familien, dvs. søsken og søskenbarn som er mindre enn 18 år. Når de har fylt 18 kjøper vi ikke. -Foreldre -Besteforeldre -Far, farmor og fettere til min sønn. Jeg er ikke sammen med faren og faren kan dessverre ikke ta ansvar for dette. Anonymous poster hash: d308c...124 Og selvfølgelig egne barn og mannen. Anonymous poster hash: d308c...124
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. november 2013 #9 Skrevet 14. november 2013 Vi kjøper til foreldrene våre, våre søsken med samboere/ektefelle og barn, barnas oldeforeldre. Jeg har ei venninne jeg kjøper til også. Og mannen og jeg kjøper til hverandre og barna. Vi kjøper også til hverandre fra barna og fra storesøster til lillebror, og omvendt. Ikke så mange egentlig.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #10 Skrevet 14. november 2013 Vi har liten familie, så vi kjøper til barna og hverandre foreldre søsken og deres samboere våre besteforeldre fadderbarn + søsken Tilsammen blir det 16 stk og ettersom jeg og mannen deler på jobben, er det en helt grei ting å gjennomføre. Og vi havner langt unna 12000kr som jeg ser en annen har brukt på gaver. Anonymous poster hash: 1ed7d...1ae
☆☆☆ Skrevet 14. november 2013 #11 Skrevet 14. november 2013 Barn Foreldre Besteforeldre Søsken Ei venninne og barna hennar Barna til ei anna venninne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå