Gå til innhold

Menn som er syke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en myte eller sannhet at menn alltid blir veldig syke?

Vi har halsbetennelse hele gjengen, men det er samboeren som klager mest. Sover hele dagen og når han står opp, så sitter han i sofaen og "koper". Må nesten le litt av han..

Flere som har det sånn?;-)

Anonymous poster hash: 15bb0...8e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok sannhet ja. Hvis mannen og jeg er syke samtidig er han overbevist om at han er mye sykere enn meg.  :fnise:  

Anonymous poster hash: 5720c...492
Skrevet

Menn tåler mindre sykdom enn kvinner. Bevist det. De er ikke sykere, men de takler det dårligere..

Anonymous poster hash: 0bfd8...4c1

Skrevet

Hos oss er det omvendt. Her er det jeg som har behov for å syte når jeg er syk. Merker knapt at mannen er syk, så glemmer ofte å ta hensyn til det.

Skrevet

Det kan virke som om det er noe sannhet i det. Her kan mannen klage for den minste ting, hele dagen, og hvertfall hvis han er syk. Når jeg blir syk syter eller klager jeg ikke så mye, og jeg tror dette gir mannen et inntrykk av at jeg faktisk ikke er så syk. Irriterende.

Skrevet

Tja kan jo være han har fått det hardere også da.. Hehe :P

Mannen her klager sjelden og om han kommer hjem fra jobb er han skikkelig syk. Det er nok jeg som klager mest her. Da er han nokså flink til å passe på meg. Helt til han skal på jobb eller noe da.. :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...