Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Og da mener jeg virkelig hele tiden! Hn sover jo 1-3 timer om gangen på natt og tidlig dag, men utpå dagen starter det.. Hn er fornøyd i 5-15 minutt etter amming, så er det skrik helt til hn blir koblet på puppen igjen.. Byssing og bæring funker ikke, prat og kos funker ikke og hn vil heller ikke sove. Hva gjør jeg? Blir det bedre? Baby er 6 uker, vært sånn i 5 uker. Anonymous poster hash: da95c...799
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Sånn er gutten min også, så har dessverre ingen tips. Han blir 6 uker i morgen! Håper det blir bedre etter hvert, for jeg savner å finne på ting utenfor husets fire vegger Anonymous poster hash: 279e9...e6f
mams87 Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Kanskje babyen bruker brystet for kos og nærhet? Det var sånn med mitt og. Han er bare en uke eldre enn ditt, men føler at det begynte å bli bedre nå, uten at jeg gjorde noe med det. Syntes også det var slitsomt, men så på det som normalt siden det var sånn med eldste sønnen min også. Han hadde stor sugebehov og likte å være hos meg hele tiden. Så han var på en måtefortsa tt en del av meg i et par-tre måneder. Det ordnet seg av seg selv til slutt Hadde ikke blitt bekymret dersom babyen går opp i vekten som vanlig ...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Kanskje babyen bruker brystet for kos og nærhet? Det var sånn med mitt og. Han er bare en uke eldre enn ditt, men føler at det begynte å bli bedre nå, uten at jeg gjorde noe med det. Syntes også det var slitsomt, men så på det som normalt siden det var sånn med eldste sønnen min også. Han hadde stor sugebehov og likte å være hos meg hele tiden. Så han var på en måtefortsa tt en del av meg i et par-tre måneder. Det ordnet seg av seg selv til slutt Hadde ikke blitt bekymret dersom babyen går opp i vekten som vanlig ... Stort sugebehov er nok en del av det ja. Hender babyen tar tommee tippee smokk, men da ikke på dag/kveld når det trenges! Hadde bare kost meg om jeg bare hadde babyen, men har en toåring som også trenger kos og oppmerksomhet stakkars! Anonymous poster hash: da95c...799
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Folk er så jævlig dårlige til å sette sine behov sist, selv når de har spedbarn. Anonymous poster hash: 4e7e5...434
++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Folk er så jævlig dårlige til å sette sine behov sist, selv når de har spedbarn. Anonymous poster hash: 4e7e5...434 Tenker faktisk på søskenet her, ikke meg selv. Babyen får som det står masse kos og nærhet.HI
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 Kanskje babyen bruker brystet for kos og nærhet? Det var sånn med mitt og. Han er bare en uke eldre enn ditt, men føler at det begynte å bli bedre nå, uten at jeg gjorde noe med det. Syntes også det var slitsomt, men så på det som normalt siden det var sånn med eldste sønnen min også. Han hadde stor sugebehov og likte å være hos meg hele tiden. Så han var på en måtefortsa tt en del av meg i et par-tre måneder. Det ordnet seg av seg selv til slutt Hadde ikke blitt bekymret dersom babyen går opp i vekten som vanlig ... Stort sugebehov er nok en del av det ja. Hender babyen tar tommee tippee smokk, men da ikke på dag/kveld når det trenges! Hadde bare kost meg om jeg bare hadde babyen, men har en toåring som også trenger kos og oppmerksomhet stakkars! Anonymous poster hash: da95c...799 Har hatt en baby som satt fast i puppen ganske lenge. Hadde også en 2 åring. Det gikk fint å gjøre begge deler samtidig. Men vet at det kan være litt slitsomt. Ta det med ro, det blir bedre etterhvert. Anonymous poster hash: e3271...822
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 Kanskje babyen bruker brystet for kos og nærhet? Det var sånn med mitt og. Han er bare en uke eldre enn ditt, men føler at det begynte å bli bedre nå, uten at jeg gjorde noe med det. Syntes også det var slitsomt, men så på det som normalt siden det var sånn med eldste sønnen min også. Han hadde stor sugebehov og likte å være hos meg hele tiden. Så han var på en måtefortsa tt en del av meg i et par-tre måneder. Det ordnet seg av seg selv til slutt Hadde ikke blitt bekymret dersom babyen går opp i vekten som vanlig ... Stort sugebehov er nok en del av det ja. Hender babyen tar tommee tippee smokk, men da ikke på dag/kveld når det trenges! Hadde bare kost meg om jeg bare hadde babyen, men har en toåring som også trenger kos og oppmerksomhet stakkars! Anonymous poster hash: da95c...799 Har hatt en baby som satt fast i puppen ganske lenge. Hadde også en 2 åring. Det gikk fint å gjøre begge deler samtidig. Men vet at det kan være litt slitsomt. Ta det med ro, det blir bedre etterhvert. Anonymous poster hash: e3271...822 [/ quote] Det gjør det nok! bare litt fortvilende når toåringen gråter støtt og stadig fordi mamma sitt fang aldri er ledig. Hn vil jo helst ha fanget for seg selv innimellom. Anonymous poster hash: da95c...799
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #9 Skrevet 14. november 2013 Folk er så jævlig dårlige til å sette sine behov sist, selv når de har spedbarn. Anonymous poster hash: 4e7e5...434 Arrogant much? Anonymous poster hash: 02493...d95
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #10 Skrevet 14. november 2013 Stakkars unge....min var også slik. Hadde mye melk-masse!, men den var tynn og ubrukelig. Nærmet meg psykose pga søvnmangel osv. begynte med flaske, og fikk tabletter som stoppet min produksjon. Allerede etter flaske nr 1 så du babyen få et annet ansiktsuttrykk. Han var endelig METT! Så sluttet skrikingen, og han sov fra dag en med flaske heeeeele natten:) Når nr 2 kommer, blir det ikke pupp for å si det sånn, værste marerittet jeg (og sikkert) ungen har vært med på Lykke til<3 Anonymous poster hash: 2fdb8...743
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #11 Skrevet 14. november 2013 Folk er så jævlig dårlige til å sette sine behov sist, selv når de har spedbarn. Anonymous poster hash: 4e7e5...434 Arrogant much? Anonymous poster hash: 02493...d95 Hva f**** for et svar!! Skjønner hun er desperat og lei, sier bare Goo, NAN og HIPP jeg;) Anonymous poster hash: 2fdb8...743
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #12 Skrevet 14. november 2013 Barn eller ikke...melkeku/slave inne i eget hus er ikke bra for hverken mor eller barn!! Dropp hele "møkkapuppen" hehe. Anonymous poster hash: 2fdb8...743
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #13 Skrevet 14. november 2013 Det er slik økedagene (økeukene) har vært hos mine. Mitt beste råd er å akseptere at slik er det, prøve å senke skuldrene og tenke at dette går over. Jeg lover! Toåringen min klarte jeg å involvere og få plass til i en armkrok eller lignende. Men hun er av den rolige, veldig omtenksomme sorten. Anonymous poster hash: bab4c...061
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #14 Skrevet 14. november 2013 Tenker alltid på disse mødrene rundt i verden når jeg leser sånne ammetråd...det er så utrolig vakkert... http://www.babble.com/mom/beautiful-breastfeeding-25-stunning-photos-from-around-the-world/ http://daughterofthesun77.blogspot.no/2012/02/liquid-gold-straight-from-tap.html http://doublethink.us.com/paala/2013/06/10/posters-breastfeeding-around-the-clock-the-snack-n-run/paa-la-anywhere-anytime-breastfeeding-poster-image-from-babies-documentary-6-2013/ http://www.flickr.com/photos/12593777@N06/5397534115 http://itsbetterathome.files.wordpress.com/2010/10/siblings.jpg http://www.pinterest.com/pin/223843043949323344/ Anonymous poster hash: 90635...765
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #15 Skrevet 14. november 2013 Slutt med ammingen hvis det ikke funker for deg :-) Har mor det bra, har babyen det bra. Ikke ha dårlig samvittighet! Folk må slutte å kalle folk som ikke ammer for ego. Det er så smålig. Anonymous poster hash: a6b05...de1
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #16 Skrevet 14. november 2013 Synes egentlig det er kos å amme, men synes synd på toåringen som ikke får like mye oppmerksomhet lenger og er blitt sår og lei seg... Forhåpentligvis går det seg til om noen uker... Anonymous poster hash: da95c...799
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå