Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Lyst til å reise på langhelg før jeg begynner på jobb etter endt permisjon. Noen som har reist med baby og ryanair? Kjenner jeg er litt skeptisk. ... Anonymous poster hash: 61e1a...b91
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Dette lurer jeg også på. Vi skal bestille billetter i løpet av helgen. Heldigvis slipper vi å ha med vogn, bilsete osv. Anonymous poster hash: 658a6...d83
Flutterby Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 har aldri reist med ryanair, hvorfor er det annerledes med baby der sorry mangelen på tegnestting osv, skriver med en hånd
❤lille stjerne❤ Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 har ikke reist med baby (ennå, skal sannsynligvis til sommeren). Men har reist flere ganger med småbarn og hatt med vogn og bilsete. Ikke noe problem det.
veslaogjeg Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Reiste med Ryanair da babyen var ca 4 mnd. Gikk helt fint, hun sovnet på fanget mitt.føltes ikke noe annerledes enn andre flyselskaper, men vi kjøpte sitteplasser på forhånd. Vi fløy ca 3 timer. Tror forøvrig det ikke er lov til å ha med bilsete hos Ryanair dersom dere har tenkt til det. Men å sende vognen var uproblematisk.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Jeg har reist tre ganger med Ryanair med baby, det gikk helt greit. Fikk belte å ha om babyen, som var festet til mitt belte. Eneste du må være oppmerksom på er at babyen ikke har rett til håndbagasje, og selvfølgelig ikke innsjekket bagasje heller. Så det kan bli litt dyrt. Men ellers bør det gå helt fint Anonymous poster hash: 89dac...258
Jern-Erna Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 Har reist med både Ryanair og andre flyselskaper med begge mine små, og det er absolutt ingen forskjell hvis det er det du mener.. Bortsett fra service etc.. Men selve konseptet 'fly med baby' fungerer akkurat på samme måte
❤lille stjerne❤ Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 Du kan ha med bilsete (som baggasje, vet ikke om du får ha med inn i kabin). Du må bestille det på forhånd slik som du må med koffertene. Mener det koster 100 cirka når du firhåndsbestiller. Møter du bare opp med setet blir det dyrt.
❤lille stjerne❤ Skrevet 14. november 2013 #9 Skrevet 14. november 2013 Du kan ha med bilsete (som baggasje, vet ikke om du får ha med inn i kabin). Du må bestille det på forhånd slik som du må med koffertene. Mener det koster 100 cirka når du firhåndsbestiller. Møter du bare opp med setet blir det dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå