Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Dersom du og barna er syke, blir mannen da hjemme fra jobb for å ta seg av barna? Jeg tenker omgangssyke, høy feber osv. Eller omvendt, dersom mannen og barna er syke blir du hjemme? Anonymous poster hash: 7d827...c5d
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Har aldri opplevd at barna er syke samtidig med at jeg er så syk at jeg ikke kan ta meg av dem. Men hadde det skjedd hadde han ikke hat noe valg. Samme om det var omvendt. Anonymous poster hash: 1b373...e9f
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Nei mannen er ikke hjemme fra jobb. Han er veldig hjelpsom helt til han må reise. Jeg er kronisk syk og han har kommet hjem en gang da jeg var veldig syk. Det har aldri vært aktuelt for meg å være hjemme fra jobb med syk mann og syke barn. Men hadde det vært aktuelt hadde jeg tatt en syktbarndag, eller to om jeg trang det.
Lammelåret Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 I tilfelle må det være fordi jeg ikke er i stand til å ta vare på barna, i det hele tatt!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Jeg måtte dra hjem fra jobb for ånta meg av barna da mannen fikk skikkelig omgangssyke. Minste var 2 år. Fikk syktbarn egenmelding der jeg krysset av for at det bar barnepasseren som var syk. Må man, så må man! Anonymous poster hash: 1cb86...8b0
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Ånta = Å ta * Anonymous poster hash: 1cb86...8b0
Musemorbr / Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 Jeg er hjemmeværende, så sykt barn er alltid min "jobb." Men siden jeg ikke kjører, tar mannen min fri (eller bytter vakt) hvis noen av oss må til legen. Han jobber mest kveld uansett.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 Har så langt klart å ta oss av de selv om vi også har vært syke. Anonymous poster hash: 08082...3c0
☆☆☆ Skrevet 14. november 2013 #9 Skrevet 14. november 2013 Har enda ikkje skjedd at det har vore nødvendig at begge er heime. Men det var ein dag då mannen hadde permisjon då vi begge var sjuke og passa ungen på skift medan den andre låg til sengs. Ho var uforskamma frisk. Vi har faktisk ikkje brukt ein einaste sjukt barn-dag. Den perioden ho vart passa av besteforeldre vart ho levert til dei med sjukdom, og etter barnehagestart har sjukedagane hennar komt på dagar eg har hatt fri eller vore sjukemeldt.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #10 Skrevet 14. november 2013 Det har hendt. Glad jeg hadde vett på å be ham komme hjem da jeg besvimte på badet i Norovirushelvete mens minstemann på to år var på bedringens vei av det samme. Var jo knapt i stand til å ta meg av meg selv da. Anonymous poster hash: 8f3e4...855
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå