Gå til innhold

"Kommer til å gå mye yoghurt og suppe de neste dagene."

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Forkjøla. Vondt i halsen". "Hater å vente på svar fra legen" og 1000 like FB-statusoppdateringer. HVA I ALL VERDEN er det som får folk til å tro at dette er verdt å lese for andre? Det er jo bare enorme rop om hjelp??? Og når folk i tillegg svarer "ok." på statusene, for å markere hvor tragiske de er, skjønner vedkommende ikke hintet. 

Bør det ikke blinke noen varsellamper om at det kanskje er på tide å ta litt tak i eget liv når den eneste som kommenterer er svigermor og mor?

Jeg blir helt matt...

Hilsen frustert 

Anonymous poster hash: 4fb8e...e10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe har slike jeg også på facebook, men gidder ikke å kommentere eller la meg irritere. Skjuler de heller i fra newsfeeden :)

Skrevet

Jeg har også et par slike på fb. Det hender jeg blir mektig irritert, men til vanlig lar jeg det bare passere. Det er ofte sånn jeg får vite at "noe går", og vet jeg bør være ekstra nøye på håndvask ei stund ;) 

Anonymous poster hash: c0414...ecc
Skrevet

Tror det er mange som har slike på facebook. Jeg bare scroller forbi og gidder ikke å kommentere på sånt.
Jeg "irriterer" meg mere over de som legger ut sånne mobilkamera-i-speilet-bilder av seg selv heeele tiden. Får da være måte på sjøldigging, spør du meg :P

Skrevet

Utrolig irriterende og vitner til mangel på liv, men det er da bedre å skrive slikt på face og plage kjente enn disse damene her inne som skriver slikt på et helt forum med tusevis av brukere!

Har lest mange tråder her inne som er slik og da begynner jeg virkelig å lure på folk....

Anonymous poster hash: 9b150...4a4
Skrevet (endret)

Her er ei jeg hadde på min :

hvor blir det av Jon blund tro ? Kl 04.30 .....

Nr 27 til dere det måtte angå....

Jeg er syk, slutt og mas!

- javel , men så la være å gnåle på FB i koder da,

delete, delete ,delete...

( håper nesten vedkommende kjenner igjen statuene sine , og skammer seg !)

Haha , statusene* hvert fall ;)

Endret av skinnfilla
Skrevet

ja, sånne som beeeer om at folk skal spørre "hva er det, å stakkars deg" er de verste. Utrolig.

Anonymous poster hash: a9a82...36d
Skrevet

Jeg er ikke på facebook, og det er herlig!

Anonymous poster hash: 8b6bf...836
Skrevet

Damer på 40+ som poster ØRTEN sånne dumme bilder med dårlige vitser eller "visdomsord". Får lyst til å klore ut øya mine hver gang.

Skrevet

Helt ærlig så synes jeg eldre kvinner er værst på facebook, og jeg har mange venner i alle aldre. Vet ikke om det stemmer hos dere?

Slitsomt! Er derfor sluttet å bruke facebook, får somregel e-mail ifra facebook at dem etterlyser meg, og at jeg gjerne har både 3, 4 og 5 meldinger i innboksen som venter på meg.

Anonymous poster hash: 49453...ee1
Skrevet

Helt ærlig så synes jeg eldre kvinner er værst på facebook, og jeg har mange venner i alle aldre. Vet ikke om det stemmer hos dere?

Slitsomt! Er derfor sluttet å bruke facebook, får somregel e-mail ifra facebook at dem etterlyser meg, og at jeg gjerne har både 3, 4 og 5 meldinger i innboksen som venter på meg.

Anonymous poster hash: 49453...ee1

Eldre kvinner er DEFINITIVT verst. Eksempler på en god Facebook-dag for en dame på 70+:

"God natt til fam.og venner Såv godt :=)"

"kjenner på meg nå att -snart leggetid"

"FRA OG MED IMORGEN ER JEG IKKE Å TREFFE PÅ NETT ANG FLYTTINGEN. OG IKKE PÅ HUSTELEFON HELLER" (det var jo fryktelig leit...)

"nettopp spist middag -røkt kolje og poteter. nå tenker jeg att jeg skal ta meg en time på øyet :=)"

"Fytti grisen for ett vær. 10 grader og sur vind over Oslofjorden, kjenner det i ledda ja"

"God mårgen alle fb.venner :0) klem til alle såm vil ha"

I mellom alle disse oppdateringene har du selvfølgelig også tjue bilder med visdomsord, gjerne med kommentarer som "ja dette er mitt livs motto" eller "denne er så treffende akkurat idag *kryptiskkryptisk*"

Skrevet

hahahaha, fantastisk! Konklusjon: FB kan virkelig få frem det aller pinligste i deg...

Anonymous poster hash: a9a82...36d
Skrevet

So what? Folk er folk, og jeg liker folk. Orker jeg dem ikke i store doser tar jeg dem bare av newsfeeden.

Vedder for at dere er sånne kjedelige folk som aldri publiseres noe, er vare på Facebook for å kikke :-D

Skrevet

Alle eksemplene er irriterende, men må ærlig talt si at de verste er folk som tagger seg på akuttmottak på sykehus, legevakt o.l. Eller skriver status om at de er der for så at mange fb venner spør hva som er galt og får til svar "kom på chat, vil ikke si det på face....." Oppmerksomhetssyk much??

Anonymous poster hash: 7f5f4...ff1

Skrevet

Er dette virkelig noe å bry seg om? Folk er ulike og bruker fb til ulike mål. Noen trenger å klage litt, noen vil informere, noen trenger oppmerksomhet, osv. Synes det sier mer om de som lar seg irritere av noe så uvesentlig her i livet som noens fb status:-) slettet en venn en dag som bare skrev lange avhandlinger om helsetilstanden sin, syntes det ble litt ekkelt når hun ble så detaljert!, men det var jo bare å slette henne! Jaja, slutt p henge på fb så slipper du å kaste bort energi på andre!

Anonymous poster hash: 8ef78...ffc

Skrevet

Så trist at dere lever på Facebook. Kunne ikke falle meg inn og faktisk bli irritert på hva folk skriver! SÅ viktig er ikke facebook for meg altså :)

Føler meg ikke truffet forresten, hvis noen skulle tro det. Oppdaterer sjelden statusen min, og da som regel bare med bilder i ny og ne.

Anonymous poster hash: 4095e...3a6

Skrevet

Det verste er de som legger ut sånne bilder med tekst, og da med typen "jeg har hatt et så fælt og vondt liv, og ingen kan derfor dømme meg" eller nå er livet mitt endelig  bedre" Og dette omtrent annenhver dag. Hadde sikkert vært greit å lagt det ut en gang, men ikke hele tiden.

Anonymous poster hash: ba698...d8d
Skrevet

MEN på en annen side, alt dette som vi klager om her nå. Hva hadde facebook vært om ikke folk postet slike statuser, og at vi bare var innom hver 3.måned eller er såkalte "snokere"?

LItt krydder i hverdagen er det, når Hanne på 50+ poster at middagen blir seifelè og at mannen snekrer på veggen, mens de vakre barnabarna er livets dessert ovs :D

Eller når Lise faktisk spiser TACO på en tirsdag i stedet for fredag )

Skrevet (endret)

Men det mest sjarmerende må vel være de som oppdaterer om både bæsj, urin og mens! Mmmmmh!

"Faen så mensensmerter jeg har:("

Fra en gravid kvinne: "Hihi, lille prinsessa sparker så hardt så jeg lekker tiss jo"

Ei annen som alltid er dårlig i magen: "NÅ er jeg lei av å løpe på do hele tiden."

"Hadde skikkelig uhell inatt igjen! Jævlig gøy å måtte bytte sengetøy hele tiden"

Endret av Berta The Housekeeper
Skrevet

Ja jeg hater å lese sånne statuser! Hater også alle godnatt og middagsstatuser. Hvem bryr seg? Det er jo alltid fra de samme. Jeg har sjult statusene fra så mange sånne "venner" men stadig nye dukker opp for å irritere meg. Jeg går mer og mer over til Snapchat og whatsapp for å slippe gnål på facebook. Jeg savner tiden da facebook kun var studentnettverk!! 

Dersom DU er en som alltid legger ut visdomsord og dikt og annet svada dag etter dag- vit at de fleste av vennene dine hater det, vennligst slutt! 

Anonymous poster hash: aab92...cd7
Skrevet

Ei jeg har på fb har 3 store (mellom 13-20år) barn som alle har profil på fb, og hun legger ut statuser som

"skjer det noe i helga? Endelig barnefri og vil drikke meg full"

"Livet er så jævla kjipt" men så kommer det en status noen timer senere "perfekt dag :) "

I tillegg under samlivsbruddet hennes, så fikk hele fb være med på kranglingen og skittsnakken. Barna deltok i tillegg.

Syns det blir feil av en godt voksen dame, med tanke på at barna er på fb. Men uansett om barna hadde vært der, blir det så feil.

Anonymous poster hash: d5446...7f9

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er alle som irriterer seg over disse tingene??Hvorfor er dere på Facebook da? Hva mener DERE det skal brukes til. Vi har alle forskjellige synspunkter på ting og interesser. Kan ikke folk bare la folk være folk og slutte å irritere seg over alt mulig. Jeg er mye på Facebook selv, men legger seriøst ikke så mye i det at jeg lar meg plages over andres innlegg.

Anonymous poster hash: 235bd...8c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...