Gå til innhold

Spørsmål ang. Leander vuggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kan barnet bruke vuggen?
Jeg forstår at det er individuelle forskjeller med f.eks. størrelse på barnet og når det klarer å reise seg til sittende stilling osv, men ønsker en liten pekepinn på hvor mange mnd den kan brukes :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På natten noen få måneder, under oppsyn på dagen vil jeg tro du kan bruke den ganske lenge. Jeg byttet ut vuggen i stuen da han var ca 9 måneder. Da gikk han jo nesten, men så lenge jeg ikke var borte mer et øyeblikk for å hente et glass vann eller lignende gikk det veldig fint. 

Anonymous poster hash: 45706...f57
Skrevet

Vi sluttet å bruke den da guttungen var 7-8 mnd.

Skrevet

Oj, kan den brukes så lenge?

Ja, da kan det jo helt klart være en investering, i hvert fall nå som jeg har mulighet til å kjøpe den til ganske gunstig pris wink.png

Tusen takk for svar blomst_opp.gif

Skrevet

Oj, kan den brukes så lenge?

Ja, da kan det jo helt klart være en investering, i hvert fall nå som jeg har mulighet til å kjøpe den til ganske gunstig pris wink.png

Tusen takk for svar blomst_opp.gif

Det er jo, som du selv sier individuelt. Mitt barn var ikke så urolig, og tillegg var han sånn som var gørrtrøtt når han våknet, så det tok sin tid før han begynte å sprelle. Da var det ikke noe problem å bruke vugge lenge. Er det er sånn som omtrent klatrer rundt i søvne kan det jo bli litt vel interessant. Et tips da evt er å bruke sovepose, da kommer de seg ikke så lett rundt omkring :) 

Anonymous poster hash: 45706...f57

Skrevet

Takk for tipset med sovepose, det skal jeg huske på smile.png

Skrevet

Vi kunne ikke bruke den mer en ca 4 mnd... Men nå sto ungen når han var 5,5 mnd da ;-)

Skrevet

Hehe, så dermed blir konklusjonen at den vil passe i alt fra 4 til 9 mnd laugh.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...