Gå til innhold

Hva kjøper dere i julegave til bebisene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 6 mnd i jula og vet liksom ikke helt hva jeg skal kjøpe.... Baby har jo alt da  :huh:

Anonymous poster hash: cac7d...d93
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi setter inn penger på kontoen hans :-) Får så mye av alle andre :-)

Skrevet

Vår baby har en laang ønskeliste, så får se hva vi bestemmer oss for å kjøpe :) Bl.a. tripp trapp stol, sekk, leker fra 6 mnd+, ting til rommet, akebrett, sandkasse osv. :) 

Anonymous poster hash: b0b66...b1f
Skrevet

Du trenger da ikke å kjøpe julegavetips en baby.

Anonymous poster hash: d2a3f...839

Skrevet

Ingenting. Hun er nr 3 og har derfor alt hun trenger. Hun er også bare 2 mnd.

Anonymous poster hash: 96639...43b

Skrevet

Vi later som det er en julegave, og kjøper en tripp trapp stol til å ha på hytta... Hun elsker å sitte i newborn setet sitt hjemme, og det gjør måltidene så fantastisk mye enklere for oss, så da blir det dobbelt opp med stoler :P

Ellers så kjøper vi nok en bok eller tre.

Skrevet

Julegave til baby fra foreldrene? Seriøst?

What's the point liksom?

Barna våre har fått sin første gave av oss foreldre på 4-årsdagen sin de. Har aldri vært noe tema tidligere i og med at de får 30-40 pakker hver til både bursdag og jul :-)

Anonymous poster hash: 823b9...7e8

Skrevet

Julegave til baby fra foreldrene? Seriøst?

What's the point liksom?

Barna våre har fått sin første gave av oss foreldre på 4-årsdagen sin de. Har aldri vært noe tema tidligere i og med at de får 30-40 pakker hver til både bursdag og jul :-)

Anonymous poster hash: 823b9...7e8

Poenget er vel at det er morsomt for enkelte foreldre å kjøpe noe til barna sine...

Jeg har ingen illusjon om at lille knøtt kommer til å bry seg en dritt om gaver i heletatt i år. Jeg syns alikevel det er morsomt å kjøpe noe til henne, som jeg også vet at hun kommet til å få bruk for.

Skrevet

Vår lille jente, som kommer til å være nyfødt i jula, får seg en ny babygym :) ikke nødvendigvis fordi hun MÅ ha en julegave, men fordi vi hadde tenkt å kjøpe en ny en til henne uansett så da kan det liksågodt være en julegave :) hva med å kjøpe en gåbil, gåvogn eller sånn lite ficher price lekbord? Det har vært brukt mye her jaffal!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...