Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Alltid så mye sykdom som går. I år er det ekstra ille å få sykdom i hus pga helt nyfødt baby. 4 åringen har nå ligget å hostet,snufset og grått om en annen i 3 timer. Han får ikke til å sove til tross for at vi har gitt ham paracet (målte 39 i feber tidligere ikveld), hostesaft, Curamed halstabletter, varm drikke og vann. Babyen har mye magevondt og i tillegg vil han ha mye nærhet så vi må gå å bære på han omtrent hele tiden. Mannen kom sent hjem fra jobb ikveld og var temmelig utslitt. Han ville bare gå rett å legge seg siden han skal tidlig opp imorgen, men ender opp med å ligge våken og trøste 4-åringen. Føler hele huset bare er helt kaos, og jeg tenker med skrekk på morgendagen med syk barnehagegutt og gråtende baby. Er helt utslitt etter denne dagen jeg også, men klarer ikke å sove før babyen har roet seg. Han ligger og småkaver i senga og klarer ikke helt å sove, til tross for byssing, prøving av forskjellige metoder for å få ut luft og amming. Huff...får ikke håpe at noen av oss andre pådrar oss feber og forkjølelse eller det som verre er, f.eks omgangssyke. Passer alltid dårlig med sykdom, men i denne vanskelige spedbarnstiden synes jeg det er ekstra ille Anonymous poster hash: 8c727...5c2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Skjønner deg godt! Mine tre yngste har/hatt småbarns astma. Har vert et sant styr hver høst/vinter. De to yngste har begge vert innlagt med RS-virus, og vesla på nå 5 år er i tillegg ørebarn. Har vert lite søvn vinterhalvåret de siste 8 årene. Heldigvis er ting begynt å roe seg nå. Yngste er 3 år, og ingen har vert syke enda. Kommer nok, men blir lettere hvert år virker det som. Slitsomt når det står på da, og spesielt med en baby i hus! Anonymous poster hash: 2abc2...84b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå