Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Fireåringen må ha ny ullbukse så jeg trenger en enkel oppskrift for en utålmodig sjel Anonymous poster hash: 8f3d2...acb
Solfaktor Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Nøstebarn har fine og enkle oppskrifter.
@nonym Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Legg opp 160 masker dobbel tråd babyull, strikk to rett og to vrang fram til ønsket lengde på skrittet. Så strikker du 80 masker på sokkepinner til hver sin fot, to rett og to vrang hele veien. Laget mange slike, de er gode. Skjønte du?
Solfaktor Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Du må vel legge ut til meir enn 80 masker på kvart bein?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Legg opp 160 masker dobbel tråd babyull, strikk to rett og to vrang fram til ønsket lengde på skrittet. Så strikker du 80 masker på sokkepinner til hver sin fot, to rett og to vrang hele veien. Laget mange slike, de er gode. Skjønte du? Takk! Tror jeg skal klare denne Blir vel nødt til å sy igjen i skrittet? Er det lettgjort? Og syr du på strikk eller noe rundt midjen? Anonymous poster hash: 8f3d2...acb
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Legg opp 160 masker dobbel tråd babyull, strikk to rett og to vrang fram til ønsket lengde på skrittet. Så strikker du 80 masker på sokkepinner til hver sin fot, to rett og to vrang hele veien. Laget mange slike, de er gode. Skjønte du? Takk! Tror jeg skal klare denne Blir vel nødt til å sy igjen i skrittet? Er det lettgjort? Og syr du på strikk eller noe rundt midjen? Anonymous poster hash: 8f3d2...acb [/acronym Den er enkel altså. Kanskje et eller to pyntesting mellom beina ja, men det ser du fort. Ikke mye arbeid. Og sy i strikk i livet ja, alltid gull verdt! :-) Anonymous poster hash: 8b75b...a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå