Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Virker ikke helt våken.. Men gråter, vrir seg, kaster seg rundt og er ikke til å trøste! Ikke sånn hysterisk som jeg ser for meg at de blir ved nattskrekkanfall, men akkurat som om noe plager henne.. Noen som vet hva dette kan være? Anonymous poster hash: c6b3e...3ed
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Akkurat det samme skjedde min treåring inatt og! Ville absolutt ikke trøstes, men sa han hverken hadde vondt noe sted eller hadde skumle drømmer. Jeg skjønte ingenting! Han sover heldigvis nå, men litt urolig, virker det som. Har som du skjønner ingen god forklaring.. Anonymous poster hash: 3376d...34e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Her skjer det hver kveld da.. :/ HI Anonymous poster hash: c6b3e...3ed
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Har 2 barn på 3 og 5 år og de våkner til samme tid hver kveld og hver natt. 22.30 og 00.30.. Begge to. Fant ut at hvis jeg setter me inn hos de før den tiden, så våkner de ikke (aner ikke hvorfor) sitter her inne nå og de sover foreløpig. Man blir utslitt av å ikke få sove en eneste natt igjennom i 5 år, men de våkner begge to klokken 00.30 fortsatt. Nå er jeg alene med disse, så det er vanskelig å hjelpe begge samtidig, så ofte ender det opp med at de får sove hos meg. I helgene tar jeg de på armen og går en runde i huset med de og da roer de seg ned fort.. Anonymous poster hash: 6e5ea...cc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå