Gå til innhold

Nå er det slutt !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver kveld slenger jeg den feite rævva mi i sofaen og stapper munnen full av alskens godis! Søtsuget stopper ikke, jeg bare spiser og spiser og spiser.

Tips til hobbyer eller andre ting jeg kan gjøre i stedet for å se på tv? Kan ikke gå ut av huset, babyen sover :)

Anonymous poster hash: c8436...097

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan strikke :) Og det kan du gjøre foran tv også. Da er hendene opptatte og ungene eller du får gode og varme vinterklær.

Anonymous poster hash: 16cf9...069
Skrevet

Les en god bok

Strikk

Sy

Lag smykker

Basicly det er mye du kan gjøre på

Skrevet

Spise ennå mer digg! :) 

Anonymous poster hash: f6a19...a21
Skrevet

skaff deg x-box med kinect, så kan du få deg en god og underholdende treningsøkt foran tvn

Anonymous poster hash: d260d...4b0
Skrevet

Kjøp en god te! Har blitt hektet på Thes des Sables fra palais des thes, trengs ikke noe sukker siden den er søt i seg selv (grøn te). Kos deg med en stor kopp og en god bok :-)

Alternativt: Kutt opp gulrøtter og spis med dip av kesam eller naturell yoghurt, lag popcorn eller kanskje litt kuttet frukt/nøtter om du blir sugen: Eller kanskje yoghurtis med frukt om det blir alt for ille?

Ikke ha godteri i hus!

Strikke er også bra, ja, eller scrapping, sying eller annet du liker.

Anonymous poster hash: ef400...b79
Skrevet

Tuuuusen takk jenter :) skal virkelig endre "livsstil" nå!

Anonymous poster hash: c8436...097

Skrevet

Begynn å trene. Her har jeg nettopp vert på gruppetime. Er utslitt, men herlighet for en deilig følelse! Få med en venninne, så er dere i gang. 

Anonymous poster hash: 1e931...002
Skrevet

Puss tennene! Man har sjeldent lyst til å spise etter tannpuss, man får bare en dårlig smak i munnen. Dette i tillegg til de andre tingene folk sier her da.

Anonymous poster hash: b918d...001
Skrevet

Begynn å spill GTA. Du blir helt hekta og kan ikke spise samtidig da hendene dine er opptatt med kontrollen.

Anonymous poster hash: e60f3...dfa

Skrevet

Puss tennene! Man har sjeldent lyst til å spise etter tannpuss, man får bare en dårlig smak i munnen. Dette i tillegg til de andre tingene folk sier her da. Anonymous poster hash: b918d...001

Æsj

Kan faktisk ikke fordra de tannkremmene jeg får i butikken, hater smaken jeg får i munnen av de.

Får heldigvis sjokolade, appelsin og jordkrem tannkrem tilsendt fra fam medl.

Anonymous poster hash: 69fc2...922

Skrevet

Kjøp inn tilskudd av krom!!! spis 2 tabl morgen og 2 kveld i en mnds tid!

Anonymous poster hash: a9cf4...656

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...