Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Mulig et dumt spm, men vi har prøvd i flere måneder, og alle testene er negative. Vi hadde sex sist for sju uker siden. Mannen dro da på utenlandstjeneste og siste test tok jeg i dag, også negativ. Til helgen skal jeg ut med noen venninner og har lyst til å ta meg et glass vin. Kan det være en sjanse for at jeg er gravid selv om testen i dag var negativ? Anonymous poster hash: 5276b...b91
DramaMama Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Ta deg et glass vin med god samvittighet!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Herregud, narkomane får da barn! Selvfølgelig kan du ta et glass vin. Snakk om hysteri! Tenk på alle de som har vært snydens før de visste de var gravide. Ingen som får varige men av det.... Anonymous poster hash: 4740e...432
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Ta deg litt vin :-) du kan seriøst ikke ha livet på vent. Ikke stress og ha det gøy Anonymous poster hash: 67a19...d0b
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Oi, litt stressa eller? Du er jo ikke gravid, så er bare å helle nedpå Anonymous poster hash: 3f5d3...63c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Oi! Det var mange(mildt sagt) direkte kommentarer :-p Hører støtt og stadig om de som ikke tester positivt før de er 10 uker på vei osv, så ville være på den sikre siden:-) Trodde ikke jeg var hysterisk, men tydeligvis... Men selv om flere har drukket tidlig i svangerskapet og ingenting har vært galt med babyen, akter jeg ikke å gjøre det samme. Går langt ifra bra med alle! Anonymous poster hash: 5276b...b91
studVest Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Selvfølgelig! Blir gjerne bedre sex og kraftigere orgasme av det også, ergo større sjanse for å bli gravid Er det ikke slik at embryoer har en liten matpakke, en plomme, slik at de er selvforsynt med næring den første tiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå