Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Eller hva de nå heter, går på dem. Skal ha mensen uka her, tok siste pille på lørdag å mensen er ennå ikke kommet... Er det normalt?? Skal jo begynne på et nytt brett på lørdag å da skal jo mensen være nesten over. Anonymous poster hash: b2343...a3f
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Det hender jeg også får den litt sent så den så vidt er ferdig når jeg begynner på nytt brett. Noen ganger kommer den nesten rett etter at jeg er ferdig med et brett også. Så det varierer litt og er ikke alltid like forutsigbart..
Bustetroll Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Jeg gikk på disse i det året jeg brukte p-piller. Det er nå 6 år siden da, og jeg hoppet over de fleste mensen'er, men det var en persiode jeg blødde i 3 uker i strekk... måtte da begynne, og stoppe igjen, for at blødningen skulle stoppe. Var litt mye tull med de så jeg sluttet
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Tusen takk for svar! Da vet jeg det. Men er det riktig at når jeg tok siste pillarer på lørdag, så er det en uke pause så tar jeg det nye brettet på lørdag nå? Anonymous poster hash: b2343...a3f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Har samme erfaring som hun over...En gang kom mensen aldri, som resulterte i at jeg er halvveis i et svangerskap. Anonymous poster hash: 560d6...cd0
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Siste pillen skulle det så:-D Anonymous poster hash: b2343...a3f
Kanutten83 Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Hvilken dag pleier du å få mensen når siste pille er tatt på lørdag? Jeg tok siste pille på torsdag kveld og fikk da mensen mandag morgen, alltid. Bortsett fra den gangen jeg ble gravid da
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #8 Skrevet 13. november 2013 Jeg pleier å få den i dag, kjenner ingen tegn på mensen:-((( er bare litt tørr nedentil. Anonymous poster hash: b2343...a3f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #9 Skrevet 13. november 2013 Jeg bruker å få mensen tredje dagen etter siste pille. Varer ca fire-fem dager, til jeg begynner på nytt brett. Anonymous poster hash: fc45c...cd7
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. november 2013 #10 Skrevet 13. november 2013 Jeg tar siste pille tirsdag. Og jeg får den noen ganger fredag og noen ganger søndag. Det er helt rart.. Men jeg synes de er greie ellers og er de jeg kan gå på uten å få så masse kvalme. Funker også fint å hoppe over mensen med dem, men ikke 5-6 ganger etter hverandre, da kommer mensen om jeg vil eller ei
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #11 Skrevet 13. november 2013 jeg pleier å ta siste pille søndag, da kommer mensen ca torsdag på meg. så er normalt at det kan gå noen dager. Mensen varer da til tirsdag eller onsdag, så har mensen et par dager etter jeg har tatt første pille på mandagen igjen. Forresten så begynner du ikke på nytt brett på lørdag, men på søndag. Du skal starte på samme ukedag som du starta første brettet på. Så hvis siste dagen var lørdag, så må du jo ha starta på brettet på en søndag? Jeg har aldri greid å hoppe over mensen med p-piller, men tror det er fordi jeg har 3-ukers syklys:( så tvinger jo allerede kroppen inn i 4-ukers når jeg går på p-pillene. Anonymous poster hash: 386bb...d67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå