Gå til innhold

Nova Star-buksene - hvordan er de i str og fasong ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jr trenger en myk jeansbukse med strikk oppe og nede. Har sett på Nova Star på nett, men er usikker på hvordan de er i str.

Noen med erfaring ?

Anonymous poster hash: d6f63...ff8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er store. En som bruker str. 86 normalt kan fint ha en i 80 fra novastar. Fasongen på de vi har hatt er litt posete, så de er løse rundt rompe og hofter.

Skrevet

Synes de er normale i størrelsen, men du kan fint kjøpe en størrelse større enn det barnet trenger for de glir jo ikke ned pga stirkken nederst (om du kjøper den varianten). Liker veldig godt den modellen med strikk nederst, ikke fullt så godt den modellen uten strikk nederst.

Anonymous poster hash: f39c3...1b8

Skrevet

Digre. Vi har en smal unge som bruker str 98-104 i det meste annet, men har akkurat lagt bort Nova Star-jeansene i 86.

Anonymous poster hash: 5fe6f...b14
Skrevet

Synes de er normale i størrelsen, men du kan fint kjøpe en størrelse større enn det barnet trenger for de glir jo ikke ned pga stirkken nederst (om du kjøper den varianten). Liker veldig godt den modellen med strikk nederst, ikke fullt så godt den modellen uten strikk nederst.

Anonymous poster hash: f39c3...1b8

Det ene barnet mitt bruker str. 116 og 122, han har en nova star bukse i str. 110 som fremdeles er veldig romslig. Så jeg er ikke enig. Kjøper man buksen en str. større enn normalt vil jeg tro stoffet legger seg over strikken rundt ankelen og gå videre ned i gulvet slik at man tråkker på den.

Skrevet

Takk for svar. Jr er tynn som en Spaghetti, og vi sliter med å få stillongser etc til å henge oppe.

Men han må jo ha lengden til en 6 åring. Hmmm

Anonymous poster hash: d6f63...ff8

Skrevet

Hei,

Jeg selger de selv i butikken min. Buksene er romslige i størrelsen, men pga strikken kan man godt kjøpe den størrelsen barnet bruker. Minste her bruker str 110 og er 108 cm lang, eldste er 126 og bruker 130, da har de litt å gå på uten at de blir for store. Stram og god stikk oppe (og kan strammes inn ytterligere om man trenger det) min minste er ganske tynn og den sitter veldig godt. Slitesterke og gode bukser med utrolig fin passform som varer veldig lenge. Modellen som heter chino er litt smalere i fasongen, men begge er fine på. Ville også sett på Levis skinny fit modell 510. En utrolig fin dongri modell til de slanke. Har de i flere farger til mine barn, myke og gode og veldig slitesterke. 

Anonymous poster hash: 9567e...14e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...