Gå til innhold

Tips til fine hentesett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ingen jeg liker..

Anonymous poster hash: a46f9...a23
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. Min reiste ikke hjem i noe sett, men hadde med et par stk til sykehuset. Men det var hjemmeheklede som jeg hadde da jeg var liten, som min oldemor har heklet,. Trodde det var vanlig at hentesett var hjemmelaget jeg, som gikk i arv, og ikke noe man kjøpte før fødsel :^) Misforstått :P

Skrevet

Finner ikke noe av mine gamle strikkeklær! Hadde ganske mye som liten, men mamma tror at pappa har kastet det! Han skal alltid rydde, så han har tenkt at det er ubrukelig en eller annen gang og kvittet seg med det. Pappa nekter selvfølgelig for det :fnise: De har tenkt å rydde skikkelig på loftet til sommeren, da dukker det kanskje opp, men da er det for sent...

Så dessverre har jeg ikke noe som kan gå i arv. :( Tenkte å kjøpe noe. Gjerne hjemmestrikka eller hekla! :)

Skrevet

Finner ikke noe av mine gamle strikkeklær! Hadde ganske mye som liten, men mamma tror at pappa har kastet det! Han skal alltid rydde, så han har tenkt at det er ubrukelig en eller annen gang og kvittet seg med det. Pappa nekter selvfølgelig for det :fnise: De har tenkt å rydde skikkelig på loftet til sommeren, da dukker det kanskje opp, men da er det for sent...

Så dessverre har jeg ikke noe som kan gå i arv. :( Tenkte å kjøpe noe. Gjerne hjemmestrikka eller hekla! :)

Kanskje noe på finn:)

Ellers pleier butikker som selger strikketøy osv å ha litt babyklær.. Sånne søte strikkede "sko" har de i alle fall på babyshop-barnas hus-rudo, osv :)

Skrevet

Skjønner ikke helt greia med hentesett, jeg. Her skal ungen opp i bilstolen, inn i bilen og så inn her hjemme. Ikke akkurat en enorm velkomstkomite som venter da vi kommer hjem (håper jeg!)

Hva er feil med vanlige klær?

Anonymous poster hash: 6db40...3ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...