Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Jeg har gått på 75 mg Efexor/Venlafaxin i 7-8 år (i tillegg til terapi), og har fått streng beskjed fra legen min om å slutte med medisinen siden jeg nå prøver å bli gravid. Det er nå ca en mnd siden jeg startet nedtrappingen, men jeg har ikke tålmodighet til å gjøre det i et så sakte tempo som er anbefalt. Jeg har de siste par ukene latt det gå en dag lengre for hver dag jeg har tatt tablett, og jeg er kjempesyk! Svimmelhet, hodepine, trøtthet, diarè og det er utrolig slitsomt! Nå er det fire dager siden siste tablett, og lurer rett og slett på om jeg bare skal stoppe helt å ta de fra nå av. Er det noen som vet hvor lenge man går rundt og er dårlig fra man slutter helt? Og hvor lang tid det tar før all medisinen er ute av kroppen? Det er et mareritt å ha det slik som det er nå, men er det bare snakk om noen dager så skal jeg klare det! Heller noen dager sammenhengende for å bli heeeelt ferdig, enn å være smådårlig en dag i uka over flere måneder, tenker jeg.... Anonymous poster hash: 52300...bfe
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Ingen som har noen erfaringer? Anonymous poster hash: 52300...bfe
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Jeg selv seponerte den gangen jeg gikk på 150 mg.. fy fader det var noen kjipe dager hvor jeg følte det nærmest var støt som fløy igjennom hjernen min og jeg var svimmel og rar.. jeg tror det var sånn 1-2 uker før det var over.. Anonymous poster hash: 51752...b42
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Jeg selv seponerte den gangen jeg gikk på 150 mg.. fy fader det var noen kjipe dager hvor jeg følte det nærmest var støt som fløy igjennom hjernen min og jeg var svimmel og rar.. jeg tror det var sånn 1-2 uker før det var over.. Anonymous poster hash: 51752...b42 Tusen takk for svar, -da vet jeg litt hva jeg kan forvente... Usj, det er helt forferdelig. Sitter nå og vurderer om jeg tør å gå i dusjen i frykt for at jeg skal falle... :-/ Anonymous poster hash: 52300...bfe
Miniminna Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Hei, hvordan gikk det med deg og denne sluttingen på Venlafaxin? Jeg driver selv å slutter og sliter med akkurat samme problemene...
Miniminna Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Hei, hvordan gikk det med deg og denne sluttingen på Venlafaxin? Jeg driver selv å slutter og sliter med akkurat samme problemene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå