Gå til innhold

Drama mannfolk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er dritt lei av mannen min, det er bråk hele tiden om alt mellom himmel og jord. Det går bare noen dager mellom hver gang, er jeg heldig, en uke.

Jeg har bodd hos mor de siste dagene, da han er offshore, og siden jeg ikke hadde vert hjemme siden mandag, driver jeg dyreplageri av katten som er ute, og han sa at han synest det har skremmende at han skulle ha barn med meg.

Det er 4 mil hjem til oss fra min mor, jeg var hjemme mandag kveld og idag tidlig. Pus er ute, har ly, vann og mat. Kjenner jeg blir så lei! Årh jeg kommer til å miste følelsene for han skal han fortsett slik.

Skal sies at dette er bare en beøkdel av hvordan han kan være. Jeg er så sliten av alt dette bråket. :(

Anonymous poster hash: feb78...0b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytt han ut ;)

Finnes flere fisker i havet.

Anonymous poster hash: 34a08...29a

Skrevet

Jeg er gravid med løken. :/

Snakk om å gå på smell på smell og finner bare idioter, at jeg aldri lærer..

Sist han var hjemme fra sjøen var jeg heller nesten ikke hjemme, i demonstrasjon for å få han til å forstå etter å prøvd å forklare flere ganger at jeg ikke synest det er gøy å alltid være den som blir sittende hjemme med barna.

Han har et barn på 8 og jeg har et barn, og han flyr ut på besøk og fest hele tiden! Jeg sitter jo også hjemme da han er offshore. Sa til han da han klaget seg hvorfor jeg aldri var hjemme og han aldri så meg, at jeg vil heller ut av huset selv en å bli sittende alene igjen. :(

Hi

Anonymous poster hash: feb78...0b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...