Gå til innhold

jeg takler ikke barnefaren mer!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i over fem år har han kommet og gått som han vil, kan aldri fortelle ungen når faren har sagt ifra at han skal komme, for det hender han ikke dukker opp.. jeg har sagt det er flott ungen får se faren sin litt i alle fall to tre ganger i året, uungen er utrolig gla i sin far, selv om han aldri har vert er er det en person han kan kalle for pappa. nå har det siste året vert så vondt for minsten, han griner omtrent hver kveld etter faren sin og jeg prøver og si i fra til barnefar at nå må han komme og alt med seg, men han kommer bare når det passer han. han lovet meg for to mnder siden å ta kontakt for nå ville han skjerpe seg, men jeg har ikke hørt noe som helst. I dag tok bestemor med ungen ut en tur, jeg spør om det går greit med de og da skriver hun at barnefar er der å de koser seg. nå taler jeg ikke mer. jeg ble så overasket og sint, jeg takler ikke dette og vil heller nekte han å treffe guttungen enn å fortsette, vet dette er skikkelig smålig av meg, men jeg takler det ikke mer. jeg sitter nå å griner og er sint og frustrert, for jeg må heletiden, hver dag omtrent se ungen ha det vondt og jeg kan ikke si noe trøstende, jeg har bare meg og tilby. hvorfor kan barnefar gjøre sånn, akk som han vil...

Anonymous poster hash: 20693...c31
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puh....ble litt stresset av å lese..lurt med mellomrom neste gang.

Har dere vært på megler kontoret?

Hvilken samværsavtale har dere?

Anonymous poster hash: 19c64...f40
Skrevet

hadde en samværsavtale for fire år siden, den gikk i ett år, da møtte han opp en gang, 1. gangen. bare. han møtte aldri opp på møtene med FVK.. så jeg har ikk brydd meg med å engasjere meg, ga barnefar beskjed om at han måtte ta kontakt selv om han ville treffe ungen noe mer.

Det har han ikke gjort, det er besteforeldrene som har arrangert at de er i nærheten å derfor kan treffe han.

å jeg har aldri nektet barnet å treffe sin far, men det er bare ustabilt, sjelden og aldri kan man si til ungen at han skal få treffe sin far før faren pluttselig står der. jeg har vondt i mammahjertet mitt.

Jeg trenger hjelp til og takle dette nå fremover.

Anonymous poster hash: 20693...c31
Skrevet

Jeg ville dratt tilbake til fvk og og innkalt besteforeldrene. Fått ordnet dette på noen måte slik at besteforeldrene kan ha samvær uten bf muligens. 

dette er jo ikke bra for sønnen din i det hele tatt og det er forferdelig å hele tiden må være den som må forklare hvorfor han ikke kommer. Det som er litt bra da er at sønnen din vil til slutt skjønne hva faren driver med og da trenger han deg mer enn noen annen gang. 

men ta det til fvk igjen med besteforeldrene. Ha med deg en annen person hvis du føler du må. Hvis ikke han går med på noe der så tar du det videre til retten, Det er best for sønnen din å ha det stabilt. 

Anonymous poster hash: 3812f...3e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...