Gå til innhold

hva skjer med underlivet etter fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vel typen min nekter å ha vanlig sex med meg inntil babyen min er ute det er omtrent 6-7 uker til hun skal være ute. Han greide helt fint å ha sex med meg helt til han fikk se jenta mi i uke 32, etter det føler han at det blir feil og ubehagelig for han å ha sex med meg siden det er en jente inni der..og da får han den rett og slett ikke opp sier han men når jeg tar oral på han så er den helt vanlig som før og kjempe hard og det samme hvis han vil ta anal på meg. Jeg har personlig ikke noe imot anal det er bare at for at det skal kunne gå helt smertefritt må jeg være 100% trygg på han der og da så går det helt fint og det er jeg som regel.. men jeg lurer litt på om hva skjer egentlig med mitt underliv når jenta mi kommer? blir jeg kjempe vid og ulekker å renner det blod i flere månder etterpå? har hørt så veldig mange skrekk historier at jeg vetikke hvor jeg skal gjøre av meg er svært ung så blir litt trist hvis jeg aldri kan være trygg på det området igjen... 

Anonymous poster hash: 35f86...981
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Komma, store bokstaver og litt mellomrom er en fin ting.

Anonymous poster hash: f68b5...a65

Skrevet

Hvor lenge du blør varierer men generelt regnes vel renselsen i 6 uker. Denne perioden er det viktig med kondom ellers kan det bli infeksjoner!

Jeg har ikke blitt videre etter to barn, ingen forandringer igrunn. Dog viktig med knipeøvelser både før og etter fødsel.

Skrevet

Du kommer til å ha "mensen" i opptil seks uker. Som regel litt kortere :) jeg personlig har blitt helt normal nedentil innen den tid! Har ikke hatt sex før dette heller da :) de fleste blir helt normale igjen!

Anonymous poster hash: 40b5b...17a

Skrevet

De første mnd opptil ett år etter kan du merke at du ikke er den samme der. Hjelper å gjøre knipeøvelsene før fødsel også. Kan hende du merker mer enn han.

Er mange som blør i mer enn 6 uker, mange som blør kortere.

Skrevet

Trenger ikke å bli så horribelt som mange snakker om.

Jeg hadde tangfødsel og totalruptur med førstemann, men etter kun et par mnd hadde jeg grodd helt fint, og det kjentes akkurat ut som før.

Husk det er snakk om muskler der nede, og disse kan fint trenes opp om man får problemer også.

Du skal se det går helt fint.

Men du må selvfølgelig gjennom renselse (som er en ekstra stor mens), kanskje litt groing av sting etc først. Husk å knipe og ha litt tålmodighet de første seks ukene.

Anonymous poster hash: 8545a...5cd
Skrevet

Kommer helt ann på hvordan fødselen din blir, om du har gjort knipeøvelser i forkant, om du gjør det i etterkant..

Anonymous poster hash: 53475...61a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...