Gå til innhold

Er dette forstoppelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært på do på et par dager. Nå kjenner jeg et veldig trykk i bakenden, men får ikke til å gå på do. Kan det være jeg er forstoppet? Finnes det noe en kan kjøpe på apoteket som virker fort?

Anonymous poster hash: ba282...f8f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

spis svisker!!

Anonymous poster hash: 8fcf3...548
Skrevet

Du trenger ikke dra på apoteket får å finne noe som hjelper, svisker er veldig bra mot forstoppelse, får det i alle varianter utifra hva du liker(hele, mos, kompott, jus, yoghurt å sikkert mer) hvor mye du må spise varierer fra person til person, men bare og prøve litt, spiser du får mye kan du prøve å spise litt blåbær. du får både svisker og blåbær i barnemat hylla.

Anonymous poster hash: 8c0bc...070
Skrevet

Ok, takk for hjelpen, men virker det fort. Tenkte på slike miniklyster, stikkpiller el. Blir gal av dette presset jeg kjenner. Jeg skal straks hjem fra jobb. Apoteket ligger vegg ivegg med jobb så tenkte å stikke innom før jeg drar hjem.

Skrevet

De har forskjellige ting på apoteket som hjelper så det er bare å ta turen innom, men jeg tror att det er mest "behagelig" med noe som virker litt mer gradvis. dessuten har jeg hørt att sånt som klyster ol kan sette i gang riene hvis du er langt på vei, men jeg er ingen ekspert så det er lurt og forhøre deg på apoteket

Skrevet

De har forskjellige ting på apoteket som hjelper så det er bare å ta turen innom, men jeg tror att det er mest "behagelig" med noe som virker litt mer gradvis. dessuten har jeg hørt att sånt som klyster ol kan sette i gang riene hvis du er langt på vei, men jeg er ingen ekspert så det er lurt og forhøre deg på apoteket

Jeg er ikke gravid :) Jeg er litt usikker på om det er forstoppelse, men regner med det.

Skrevet

Spør på apoteket hva som passer best for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...